siel mono

Status
Please reply by conversation.

de raaf

biep blop piep
ben opzoek naar siel mono, in goede staat, alles werkend en zeker de veel gebruikte filter sliders, moeten het nog goed doen!

heb te ruil ruilen tegen deze goede deals denk ik (zie mijn andere draad in de verkoop sectie)
novation - k station
of mfb synth 2
of

of we bespreken een prijs, wil best gaan halen!

het was mijn eerste synth, en ik wil er een in betere staat, velen vinden het maar niks, maar ik vindt het een leuk ding

http://www.google.nl/imgres?imgurl=...&ndsp=24&ved=1t:429,r:4,s:48&biw=1272&bih=749

- je moet wel een player zijn ,........vanwege de split synth structuur ,
zou byna zeggen wilje zoiets , neem dan soon yamaha cs 20k, cs 10m, cs 40 m en fx erachter zetten ..bv phase /multiple oct strings en in de juiste acc. kant wel mooi zijn ...
byzonder ..eerder lastig geen midi/ cv / zeker gen gate

van siel moetje de opera
dk 600 tsjekken

evt de dk 8oo is een multi ..organised ..[ hoopgelul ] iig dk 600 ] van binnen
kost geen drol asjem vin ojaaaaah ; de opera, dk600 heft de ssm ala polysix inside dus waarom veel 500+ betalen voor , de kork sounds? is dus de ssm sounds ...
iig von m heeeeel anders klinken dan de bv matrix [cem 3396/7? ] synth ,.......

de cheapas ssms , as ook in de poly 800 , , div drumachiens, enso zijn beperkt,lowpass, en soms zelfs 1 filter chip / p 6 voices
[wasdat nou met de polysix ,...met de poly 800zoo,
met de ex800 zoo ,
de dw 6 a 8000 zoo?

nee toch

..of aleen met div andere ssm synths ,....dk 600/700...?
kweet niet meer
iig is bv betalen voor en polysix ala dikke 500+ ..gkkn,werk!
want asje bv een dikke 2 osc synth ervoor in de plaats kan krijgen ...incl midi[zij het note/ off]
wat heeft de juno106??]

kzou de siel ..met ssm korg alike ..chips ] kiezen
goeie tip ,...de crumar bitt , is een cem machiene ,..dar schijnen ook div ssm edities van te zijn.....tsjek [kzalts op zoeken]
:P

cheerszzzz

ben opzoek naar siel mono, in goede staat, alles werkend en zeker de veel gebruikte filter sliders, moeten het nog goed doen!

heb te ruil ruilen tegen deze goede deals denk ik (zie mijn andere draad in de verkoop sectie)
novation - k station
of mfb synth 2
of

of we bespreken een prijs, wil best gaan halen!

mijne had , osc voetnoot ..uitval , de self reso deed t nog,

werdt iig erger ,.....voedings probleem, of egt iets anders nooit achter gekomen ,
dus asje budget wise een goeie scoort , istie tof ,

de crumar mono , heeft voor sequential circuit gewerkt , dus die ..sc bakken zijn idem dito,
moet zeggen dat de string sectie vd mono egt goed klinkt , efx erachter en instant een mooi bak onder de knoppen,
zonder cv....en gate

een solina istniet , wel mooie brass/ semi strings mogelijk..

Siel cruise kost niet veel(150 euro),meer mogelijkheden,lekker voor je vintage lo-fi strings,leuke phaser en eventueel chorus/reverb er achter en instant Joy-Division/Eminent..
Je moet wel wat va lo-fi houden,potmeters vaak even reinigen en ze doen het weer,denk ook aan het schoonmaken van contacten van de aansluitingen lintkabels en eventueel voedingselco's vervangen.
Ik doe m nooit weer weg i.e.g.

Succes met zoeken,moet lukken lijkt me zo.

ik zal wel zien, ik heb er eigelijk wel ene staan, was een beetje in opwinding om ene te zoeken in perfekt werkende staat, (de mijne zijn de filter sliders er het beste wat vanaf, voor de rest werk alles goe)
misschien is gewoon een cruise zoeken of iets anders

Status
Please reply by conversation.
Back