Access Virus Indigo RedBlack ltd

ik weet uit betrouwbare bron dat er in totaal 200 stuks zijn geleverd door Access aan alle nieuwe eigenaren... (vorige week zijn ze gestopt met maken en zijn ze alle 200 uitgeleverd)

drie keer raden wie er ook een heeft ;)

yours truly,

Nicolas

hihi

het is trouwens Redback... niet RedBlack... hihi... hij is wel Red en Black... maar het is toch echt een Redback :biertje:

Dat wist ik dus niet ,door 2 maanden zonder internet en niets kunnen vinden met de zoekmachine.Persoonlijk vind ik hem niet lelijk.

Ik persoonlijk vind blauwe LEDjes verschrikkelijk. Echt iets van de laatste twee jaar.. Ik hoop dat ze snel weer naar rood gaan.

LEDjes zijn rood. Tomatenketchup is rood. Frikandellen zijn bruin. Simpel.. geen blauw, blauw of bruin met mmmmmm ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik wel,
een indigo MOET wit zijn met blauwe ledjes......
En voor iets meer koop je de virus KC, meer toetsen....

Inderdaad, anders slaat de hele naam 'INDIGO' nergens meer op...

(INDIGO = BLAUW)

Als het toch over uiterlijk gaat nu , dan vind ik de virus b (dus geheel rood) het mooiste ;)

BamBam heeft gewoon gelijk! Indigo=>Blauw/Alu !! :{

ik vind de Virus C qua kleur 't mooist!!!! Black/Red!!

dat zal mij echt een worst wezuh. als de klank er maar naar is...
sjonge... alsof zo'n nord zo mooi is.. ghomootje rood. [maaruh dit is MIJN mening :D]

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
BamBam heeft gewoon gelijk! Indigo=>Blauw/Alu !! :{

Nee hoor, jullie hebben allebei ongelijk. De RedBack is het mooiste, dat zie je toch meteen. Jullie zitten er gewoon helemaal naast.

Origineel geplaatst door mindtwist
indigio is niet blauw
indigo is indigo
dat is het hele concept.
een SGI indigo bv. is indigo.. NIET BLAUW!

Indigo is blauw, een mooie donkere blauwtint...in de regenboog ligt indigo dus ook direkt naast het blauwe freqentie gebied. Het is dus een soort blauw....en zeker geen rood met zwart! In de spreektaal noemt met Indigo ook wel Indigoblauw, net als Koraalrood, Zalmroze en Mosgroen...

indigo.gif

of als je wat meer kleuren wilt bekijken:

http://www.illuminated.co.uk/newprimer/colours/whitecolours.html

Origineel geplaatst door bazziman
Indigo is blauw, een mooie donkere blauwtint...in de regenboog ligt indigo dus ook direkt naast het blauwe freqentie gebied. Het is dus een soort blauw....en zeker geen rood met zwart! In de spreektaal noemt met Indigo ook wel Indigoblauw, net als Koraalrood, Zalmroze en Mosgroen...
indigo.gif

of als je wat meer kleuren wilt bekijken:
http://www.illuminated.co.uk/newprimer/colours/whitecolours.html

Indigo is Indigo

The postulation of seven prismatic colors, three primary and three secondary, leaves one INDIGO to be classified by itself. This classification is purely physical, as light waves can be measured and even their physical origin can be determined by spectro-analysis.
Yet all seven analyzed colors are the product of a single ray of so called white light penetrating the prism.

Origineel geplaatst door mindtwist
Indigo is Indigo

The postulation of seven prismatic colors, three primary and three secondary, leaves one INDIGO to be classified by itself. This classification is purely physical, as light waves can be measured and even their physical origin can be determined by spectro-analysis.
Yet all seven analyzed colors are the product of a single ray of so called white light penetrating the prism.

Luister elke schilder of kunstenaar weet wat indigoblauw is...zoals je zei is deze classificatie van indigo als aparte kleur louter een natuurkundige, gebaseerd op frequentie niets meer niets minder. Indigo-blauw bestaat, deal with it. Je zou rose ook licht rood kunnen noemen, of groen 'gelig blauw' dat doen we niet...en wat het ook is: het is geen rood, maar een donkerblauwe kleur. Net zoals beige en mokka een lichte bruintinten zijn, zijn azuur, hemelsblauw en indigo blauwtinten.

En nu weer on topic.

Lekker belangrijk, ouwehoeren over watvoor kleur de Indigo zou moeten zijn. Persoonlijk vind ik deze versie erg mooi.

Wat mij persoonlijk wat stoort aan Acces is dat ze oneindig veel versies maken van dezelfde synth. Je hebt zo een rackversie, een tabletopversie, eentje met blauwe leds in een zilveren behuizing, dan daar weer een zwarte variant op en dan nog een zwarte met meer toetsen. En het zijn allemaal dezelfde bakken :confused:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wat mij persoonlijk wat stoort aan Acces is dat ze oneindig veel versies maken van dezelfde synth. Je hebt zo een rackversie, een tabletopversie, eentje met blauwe leds in een zilveren behuizing, dan daar weer een zwarte variant op en dan nog een zwarte met meer toetsen. En het zijn allemaal dezelfde bakken :confused:

idd, dat ze zich maar eens gaan richten op wat nieuws.
Natuurlijk, iets wat goed verkoopt, daar maar ke een upgrade van, maar om nu over 8 jaar bij de Virus g te zitten, daar zit ik niet echt op te wachten.

Nou ja, de A, B en C vormen natuurlijk een evolutie van 1 synth. En dan brengt Access 'n tabletop, rack, groot keyboard en klein keyboard uit, zodat je de versie kan kopen die bij jouw wensen/budget past. Vind ik persoonlijk meer sense maken dan bijv. EMU die 'tig keer exact dezelfde racksynth uitbrengt met 'n ander pcm board erin, en dan ook nog de moeite gaat nemen om er een frontje op te plakken dat bij het pcm board past. Dat ze van die synths rack, tabletop+sequencer en key versies maken kan ik dan weer wel inkomen.

Alleen die RedBack zou je overbodig kunnen noemen, maar is misschien 'n leuk collectors item ofzo.

Back