• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Duende Native + Codemaster Dongle

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik verkoop m'n Duende Native + codemaster dongle

de volgende plugins zitten in mijn bundle
- Buscompressor 249,00
- Channelstrip 249,00
- X-EQ 229,00
- X-Comp 159,00
- X-Verb 279,00
- Drumstrip 159,00
- Dongle 40,00

Prijs op de SSL store 1.364,00 euro

mijn prijs 1.000 euro

Ruilen tegen leuke hardware mag ook, doe maar een voorstel.

nog even de alternatieven:
- Duende Studio Bundle via Thoman + X-Verb + Dongle (SSL store) = 1.278,00
- Duende Essential bundle via Thoman + X-Verb, X-EQ, X-COMP, Drumstrip + dongle (SSL store) = 1.275,00
- Al mijn plugs los via SSL store + dongle = 1.364,00

1.275,00 is dus de goedkoopste manier om aan mijn plugs te komen, zit je dus serieus de aanschaf van Duende Native te overwegen is dit je kans!

Je kan jezelf dus 275,00 euro besparen!

(gelukzoekers hoeven niet te bieden via PM, de plugs hoeven niet weg, maar ik heb besloten verder te gaan met SONNOX en kan ze dus missen)

owh ja, nog vergeten, ruilvoorstellen op basis van recente gear met ongeveer dezelfde nieuwwaarde wordt ook overwogen. (a.u.b. geen oude meuk, onder het mom van "vintage" )

Reservering voo Drumstrip, X-Comp & X-EQ

blijft over Bus Comp, channelstrip (X-verb houd ik zelf)

Buscomp + channelstrip bij Thomann (Native Essential Bundle) 395,00
Bij mij 300 euro
Eventueel met CodeMaster Dongle 350 (moet ik dan even los bestellen, anders heb je online challenge response)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back