cloudman says high ;-)

cloudman

ex nihilo creatum ens
Gegroet allemaal,

Mijn naam is Curt, ik woon aan de belgische kust, en zoals de meesten onder jullie heb ik een obsessie voor muziek
en electronische aparaten ;)
Die obsessie voor muziek was er al langer ene om muziek te maken... maar die raakte door de beslommeringen des levens
ondergesneeuwd =(
en dan was er "the awakening" (ik heb het niet over het liedje)
en al gauw werd ik weer helemaal verzwolgen en gaat er geen dag meer voorbij, vaak zelfs geen minuut,
dat ik niet met muziek bezig ben.

Ik heb al veel bijgeleerd door het lezen van discussies op dit forum. Ondertussen dacht ik mij er aan te wagen
ook in de gesprekken te springen. Hopelijk ben ik enig nut voor jullie. :geslaagd:

Ik zie dat iedereen een "gearlist" staan heeft. Behalve mijn pc en laptop en een oud casio-keyboardje :o: (van toen ik
klein was en muziek wou maken) heb ik dus niets van "gear".
Momenteel maak ik mijn eerste experimenten dan ook met wat je gratis kunt vinden: shareware, freeware, demo's die
nog bepaalde functies overhouden en zovoort en zoverder. Ik heb uiteindelijk wel twee proggies gekocht (D-lusion drumatation, en een sporengeval om wavekes samen te zetten)

hmm, misschien nog een woordje over mijn grootste idolen: die mannen van Daft Punk. :okdan:
Wat zij deden met hun synths (korg, tr 909 en ander leuk speelgoed) en hun filters was formidabel.
ik heb er geen woorden voor. zelfs nu, na "homework" en "discovery" blijf ik ze volgen met hun latere
projecten.

zo, dat was het, mijn uitleg is reeds weer veel te lang. geen kat die dit helemaal leest :D

greetz everyone :biertje:

Helemaal gelezen!!
kat.jpg

..enne, WELKOM!! :D

waaw! da was een warme welkom! :luv:

en al die mensen die zich de moeite getroostten om mijn zieleroerselen te lezen ;)

anyways, mooi poesje (op die foto)
lijkt een beetje op 1 van de zes jongen die onze onderbuur heeft *D

en ja, ik kom van het zeitje.
Ik vermoed dat de meesten op dit forum behoren tot mijn buren? (allee, noorderburen dan, but
what's in a word, zo ver is het niet)
misschien zijn er hier ook wat belgen die deze goudmijn voor klankverslaafden ontdekten?
Dat doet mij er aan denken, het lijkt me dat de beste trance en aanverwante housestijlen gemaakt worden
voor een stuk in België, maar veel intenser nog in Nederland. Tiesto en Ferry Corsten zijn alvast mooie
voorbeelden. (ofwel ken ik ze gewoon niet, kan ook)

maar bon, voor dit weer een veel te lange post wordt, niets dan lof voor iedereen hier
die de passie laaiend houdt, ongeacht vanwaar hij of zij komt :kimono:

xXx

Cloudman

Back