korg 770

Deze is al 3 keer "op en af" Ebay geweest..Iedere keer word ie voortijdig afgebroken en gerelist.

beetje vreemd deze..

oh,
nou interessant, heb hem er even een mailtje over gestuurd, ben benieuwd naar wel/geen reactie.
ziet er wel tof uit die 770

Ik vind een 770 ook erg mooi; zou er graag een willen hebben. Om te gebruiken natuurlijk, maar de looks van deze bak vind ik ook erg okee....zou zo op het dressoir kunnen :halleluja

Deze op Ebay ziet er wel wat gehavend uit helaas....

als ze te duur worden , ga dan gewoon meteen voor de dv800 zou ik zeggen

ps hij heeft al , voortvarend , gereageerd: " was bij eerdere plaatsingen vergeten om foto's erbij te plaatsen "

als ze te duur worden , ga dan gewoon meteen voor de dv800 zou ik zeggen

ps hij heeft al , voortvarend , gereageerd: " was bij eerdere plaatsingen vergeten om foto's erbij te plaatsen "

raar want de fotos zijn niet veranderd of aangevuld..

Ja, raar verhaal....de vorige keren stonden er wel degelijk foto's bij (exact dezelfde als deze keer)..

En op een vraag waarom hij steeds voortijdig eraf wordt gehaald, wordt een beetje ontwijkend gereageerd....vaaaaag.

Ik vermoed dat de verkoper, met het eind van de veiling in zicht, de prijs te laag vindt en vresst voor een (te) laag eindbod.
Zet er in dat geval een reserve of buy-it-now op.

"nein mann, ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bisschen vressen"....

"vreest" dus :)

Ja, raar verhaal....de vorige keren stonden er wel degelijk foto's bij (exact dezelfde als deze keer)..

En op een vraag waarom hij steeds voortijdig eraf wordt gehaald, wordt een beetje ontwijkend gereageerd....vaaaaag.

Ik vermoed dat de verkoper, met het eind van de veiling in zicht, de prijs te laag vindt en vresst voor een (te) laag eindbod.
Zet er in dat geval een reserve of buy-it-now op.

i agree

Je bent me net voor :)
Ik heb een bericht naar de verkoper gestuurd, benieuwd of die zal reageren...I think not.

Zwááár irritant gedrag....en lekker ontwijkend reageren,
"Frage: hello Rosak, is there a probleme with the Korg synth ? you cancelled the sell every time, why ?
Antwort: hello no Problem 100% Work thanks rosak9930"

....pfffff.....

BTW, "100% Work" aan een synth, is in mijn beleving niet helemaal gelijk aan "no Problem"...
;-)

Maar het zou me nog veel minder verbazen als hij straks weer doodleuk opduikt (op ebay)

bijzonder inderdaad, ben benieuwd hoe dat doorgaat

ze waren niet so duur
de 700s is ook stkken duurder geworden scoor een dv ;-]

Maar ja Ron, een 800dv zit ook alweer een tijdje dik boven de 1000.

Als ze die bakken (800dv, 770) met volledige adsr voor filter en amp hadden uitgevoerd, waren ze waarschijnlijk nog veel prijziger geweest. Want dat is een beetje jammer soms, dat je te weinig controlen hebt over filter en volume verloop. Als dat er wel op zat...desondanks (of juist dankzij...) dat gemis vind ik ze echt uniek.

ps kocht de mijne voor 550 van een respected ..synth muziek maker

helaas time = changing

Back