Even Voorstellen

2-Trance

Ingeburgerd
Hey forum members

Wij zijn net nieuw op dit Forum, en we hebben alles even doorgekeken en het lijkt ons een heel gezellig forum!
wij zijn 2-Trance: Jef 16 jaar en Johan 17 Jaar, Wij maken al ruim 6 jaar muziek.
De laatste tijd gaat het heel erg goed met ons, binnenkort hebben wij onze debuut, met onze eerste cd single
In My Dreams. Onze stijl is van commerciele trance tm Dream Trance.

We komen ook hier gezellig kletsen over muziek op dit forum, en mischien komen we wel een paar andere trance producers tegen om mee samen te werken.

als je meer over ons wil weten moet je maar is op onze site kijken:
2-Trance Site

8) Spreek jullie snel op het forum.

Welkom!

Een frisse kijk op muziek is altijd welkom! :)

Yes zeker busca, maarehm, welkom heren!

laat je niet afschrikken door de nogal "anti trance" houding van sommige forumleden.
Blijf gewoon lekker je ding doen :)

Welkom...

Zijn jullie niet dat groepje waar zoveel ophef over was?

Veel plezier op het forum in iedergeval,
:dj:

Origineel geplaatst door maxdox
Welkom...

Zijn jullie niet dat groepje waar zoveel ophef over was?

Veel plezier op het forum in iedergeval,
:dj:

ja idd, wij zijn heel erg in de publiciteit geweest, zoals:
- SBS 6
- TV Noordholland
- Telegraaf
- Radio 538
- Noordhollands dagblad
- Radio Noord Holland

je kan wat interviews vinden van ons op:
2-trance interviews 8)

Origineel geplaatst door 2-Trance
- SBS 6
- TV Noordholland
- Telegraaf
- Radio 538
- Noordhollands dagblad
- Radio Noord Holland

2-trance interviews 8)

Vette setup trouwens...Kon ik alleen maar van dromen toen ik 17 was =( =(

Origineel geplaatst door 2-Trance
- SBS 6
- TV Noordholland
- Telegraaf
- Radio 538
- Noordhollands dagblad
- Radio Noord Holland

2-trance interviews 8)

Ja bedoel ik, ik heb hele discussies gelezen dat mensen dachten dat het een hoax was ofzo? Laat anders maar zitten... positive thinking zeg maar :engel:

Hoi en natuurlijk welkom tranceheren,
Ik heb even een vraag, de foto's op jullie wepsite doen vermoeden dat jullie een redelijk machtige setup hebben kwa apparatuur, echter op www.garageband.com lees ik in een interview dat jullie een akai Z4, een tr606, een keybord en software hebben, behalve de software zie ik dat op de foto's weer niet terug... hoe zit dat nou precies? Enneuh, stel: je single in dreams wordt hier in nederland een hit, en je wint tegelijkertijd of iets daarna de www.garageband.com-contest, wie mag dan dat nummer uitbrengen, de Grote Platenbazen uit amerika, of je huidige publisher hier in nederland?

Nou nou, die biografie op jullie site schept hoge verwachtingen!
bio --> Klikkkk

In 2002 hadden ze een hele nieuwe stijl uitgevonden samen met de zangeres Isabelle, daarmee maakte ze een nieuwe hit genaamd In My Dreams, deze song werd een echte zomer hit, en dreigt in 2003 uitgebracht te worden door een platen label. Ook hadden ze een emotionele song gemaakt als eerbetoon voor Pim Fortuyn die op 6 mei 2002 werd dood geschoten, deze song werd wel op een dag 500 x gedownload.

Laat es wat horen, ik ben benieuwd

8o)

aiaiai...ik heb niet alleen iets tegen tranzzzz, maar al helemaal tegen PF...... maar toch: welkom hier!

Welkom allebei

Geweldig interview op Hart van Nederland:) Wat voor spul hebben jullie allemaal. Op de foto's zie ik prachtig spul, tijdens de interview muziekineendozijn-keyboards en idd de geschreven setuplijsten wijken ook weer af.

welkom welkom welkom guys :okdan:

gr. Mario

Back