Zoek nog 2-3 dutch producer trax voor aankomende Proton Radio Show in april..

Hallo allemaal,

Ik ben aan het voorbereiden voor mijn nieuwe editie op Proton Radio's SoundLab aankomende 2e April. Het idee is om een 'themed set' te doen met codenaam 'dutch house love'. Het idee er achter is om bekende en onbekende NL producers meer op de 'internationale' kaart te gaan zetten.

Op dit moment heb ik al het nodige materiaal van oa 16 Bit Lolita's, Eelke Kleijn, Nick Hoogendoorn en Lemon8 maar wil graag nog wat meer toevoegen.

Er zal een flyer door een maatje gemaakt worden en die kun je ook gebruiken om te promoten..

Wie heeft nog interessante en kwalitatieve nieuwe producties die hij of zij gepromoot wil laten worden in mijn set?

Gezochte trax 'sound': deep, housey, groovy, proggy, techy (geen electro, maar wel minimal tech/prog hybrids)

Bedankt alvast.

Jay

update

update

Ik krijg een gave track van een van de forum leden die ik ga supporten in de show. Zoek nu nog 1-2 om de 'dutch sound' verder te promoten.

Ik zag net dat mijn link in the signature naar mijn sets niet werkte, heb ik gefixt. Om een idee te krijgen van mijn Introversive sound: http://freshmusic.official.fm

Thanks!

Thanx for the compliment :) is een eerste versie (dus eigenlijk nog niet het gewenste eindresultaat)
zal even kijken of het door gmail past :)
mail je eerst wel even.....

Ik heb er eventueel nog 1 nodig.
Het ziet er naar uit dat Nick H. de guestmix gaat doen voor deze editie..

@xpanded stereo.. thanks.

Bedankt allemaal.. ik ben nu voorzien van de nodige nieuwe coole NL tunes voor Proton april. Er zit veel talent hier in het forum en dat terwijl ik me hier oorspronkelijk aanmeldde om wat synth info te krijgen :W

ben benieuwd naar le mixage...

Back