Ervaring met Novation Autopmap 3???

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Zijn er hier mensen die de automap van Novation gebruiken??

Wat is je ervaring ermee??

Bij mij werk het werkelijk voor geen meter.

Automap 3.7 zorg vaak voor 100% cpu load en als ik bv een NXXT sampler in Reason wil besturen dan springt de controller alle kanten op met een hele hoge vertraging ertussen.

Als ik bv Torq 2 dj software aan stuur dan duurt het een halve seconde voordat de fader beweegt.

Dan komt er ook nog bij dat automap op een of andere vage reden mijn squid proxy als een gek pings laat versturen. in mijn process lijst staan er dan werkelijk 50x pinger.exe..

Nou ja behoorlijke rommel dus.

Ik gebuik nu een editor om handmatig templates te maken in advanced mode. er is nu geen latency en ander raar gedrag meer. behalve dat de crossfader geen midi uitstuurt.

Het gaat om automap pro 3.7 in combinatie met een Zero SL MkII controller.

Ben benieuwd wat jullie ervaring is.

:mega:

Ik heb dat ding direct getrashed (bij m'n Remote 37 SL)... trouwens alle automap toestanden hoef ik niet.
Meestal zijn ze net niet geconfigureerd zoals ik wil en dus zet ik de boel zelf naar eigen wens.

P.s. wat je vernoemde probleemervaringen betreft... daar kan ik dus niet veel meer over zeggen dan 'raar'.
'Trashable software' hé.

Tja automap in de prullebak inderdaad, als je iets goed wil doen moet je het zelf doen:P

Probleem met de crossfader is opgelost.

En het programmeren van het ding met de editor loont wel.

Weet jij toevallig hoe je meerdere pagina's kan maken in 1 template of kan dat niet??

Er staat iets van "position" en "size" in de instelling en als ik die allebij op 2 zet en dan een sysexdump doe dan overschrijft die gewoon de eerste pagina...

Ik gebruik automap met de nocturn en werkt uitstekend voor mij. Ik gebruik het alleen om FX plugins te regelen op Mac maar pakt keurig alle parameters van de plugins.
Was installeren en werken zonder probs.

Hier ook geen problemen met automap, plugs toevoegen en klaar

Automap werkt voor mij al jaren prima.
Controls worden meestal niet handig gemapped inderdaad maar dat verander je één keer en vanaf dat moment worden controls gemapped zoals jij wilt.

De problemen met cpu spikes etc komen me niet bekend voor. Al contact gehad met Novation support?

Laatst gewijzigd:
De cpu 100% bug is wel al bekend maar zou per 3.7 moeten zijn verholpen.

Als automap te veel cpu cycles gebruikt dan ga ik het helemaal niet gebruiken.

Ik heb al meerdere reinstalls en meerder automap versies geprobeert.

Ja ik heb al wat berichten naar novation support gestuurd, maar nog geen antwoord.

Back