Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en zijn studio filmpje bevestigt mijn verhaal nog maar eens
enne als zijn mastering/mix door 3den word gedaan dan mogen zei hun baan wel opzeggen..
Paul,
je zou het hele filmpje eens moeten bekijken voor dat je er over praat?
uiteraard is dat filmpje gewoon een trailer.. en krijg je de volledige versie bij het tijdschrift.
geeft i.i.g. al weer prima aan dat je wereldhits kan score met FLstudio, Nexus en Sylenth
geeft i.i.g. al weer prima aan dat je wereldhits kan score met FLstudio, Nexus en Sylenth
Vaak wordt verkeerdelijk gedacht dat alles thuis wordt gedaan.
Wees maar zeker dat er op de achtergrond erg ervaren studiotechnici Aviccii's handje vasthouden.
Om over 'mastering' nog maar te zwijgen...
Mastering
Daar sla je spijker op z'n kop. Ook deadmau5 heeft een aantal tracks bij bijv PrinsJan (oa 538 'dj') laten masteren. En daar staat alleen hardware! Ik weet niet hoe het ongemasterde materiaal is, maar de eindresultaten mogen er zijn.
Componisten/Studiotechnici
Dit gebeurt natuurlijk meer. Meerdere mensen laten de tracks maken, door bijv Rank-1(Benno als ik me niet vergis). DJ Joop, Armin van Buuren zijn voorbeelden. En natuurlijk zullen Joop en Armin bijsturen waar nodig of vice versa.
En daar is overigens niets fout mee.
Het resultaat telt. Met wat of wie is bijzaak.