• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MIDIkit voor je analoge synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Boemtsjak

tsjinge tsjinge boemtsjak
Te koop aangeboden:

Voorzie je oude analoge synth van MIDI met de Synhouse MIDIJACK. Onder andere geschikt voor de volgende synths:

ARP 2500, ARP 2600, ARP Avatar ARP Axxe, ARP Little Brother, ARP Odyssey, ARP Solus, Crumar Spirit, EMS Synthi A, EMS Synthi AKS, EMS VCS-3, Kawai 110F, Korg Mono/Poly, Korg MS-10, Korg MS-20, Korg MS-50, Moog Micromoog, Moog Minimoog, Moog Minitmoog, Moog Multimoog, Moog Prodigy, Moog Realistic Concertmate MG-1, Moog Rogue, Moog Satellite, Moog Sonic 6, Moog Source, Moog Taurus II, Oberheim SEM, Oberheim OB-1, Octave Cat, Octave Kitten, Roland MC-202, Roland Promars MRS-2, Roland SH-1, Roland SH-2, Roland SH-3A, Roland SH-5, Roland SH-7 Roland SH-09, Roland SH-101, Roland SH-1000, Roland SH-2000, RSF Kobol, RSF Kobol Expander, Sequential Circuits Pro-One, Technosaurus Microcon, Technosaurus Selector, Teisco 60F, Teisco 100P, Teisco 110F, Vermona Synthesizer

Als je een beetje kunt solderen (en gaten boren ;) is deze MIDIkit eenvoudig en snel zelf te installeren. Voor meer informatie, zie: http://www.synhouse.com/originalmidijack.html

Prijs: 80 Euro (als losse kit)/ 95 Euro (gemonteerd en al: wel je synth meenemen :)

Orgineel geplaatst door Synic
Die hebben we al eens eerder behandeld:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=723

Dat klopt. In die thread kun je ook lezen, dat ik persoonlijk niet zo'n fan ben van de Synhouse MIDIJACK. Maar dat is niet de voornaamste reden dat ik deze MIDIkit weg doe. De MIDIJACK kreeg ik kort geleden bij een ruil in handen. Omdat ik een eigen MIDI naar CV converter aan het maken ben, die al m'n analoge synths tegelijk gaat aansturen, is de MIDIJACK voor mij overbodig geworden. Maar misschien dat ik er iemand anders wel blij mee kan maken. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back