freaky vocals

boombipbass

Het lid
in de ban
nice vocals =D

:W

oja de bass en de snare/clap mogen er ook wel wezen!

Attachments

• larry de kat! - draft funk.mp3
    4,6 MB · Bekeken: 79
je hoort ze wel, je kunt zeker wat met deze track doen.
ik zou de vocalen iets meer behandelen om ze eruit te laten springen.
klein galmpje, wat compressie en eq om te accentueren.
doublen kan ook. in ableton heb je wel leuke vocal fx om mee te experimenteren

je hoort ze wel, je kunt zeker wat met deze track doen.
ik zou de vocalen iets meer behandelen om ze eruit te laten springen.
klein galmpje, wat compressie en eq om te accentueren.
doublen kan ook. in ableton heb je wel leuke vocal fx om mee te experimenteren

dat heb ik al gedaan maar waarschijnlijk dus niet goed :P
hoe zou jij de EQ en compressie afstellen?

ik ga zo ff die vocal fx checken! :biertje:

UR btw! :duivels:

Opzich klinkt dit goed, maar inderdaad de vocals kunnen iets gerafineerd afgemixt worden. Maar het klinkt best in balance wat mij betreft. Wie heeft dit gezongen?

lekker! jouw beats rammelen een beetje, ik kan het niet anders omschrijven, dat is echt een goed iets :okdan:
versta er geen klap van maar ik luister dan ook door een shm2100 :P

thanks man! ik houd er idd wel van om t n btje natuurlijk en op zn loop te laten

Opzich klinkt dit goed, maar inderdaad de vocals kunnen iets gerafineerd afgemixt worden. Maar het klinkt best in balance wat mij betreft. Wie heeft dit gezongen?

ikzelf 8) haha

mijn mic is kut dus misschien dat t daarmee ook heeft te maken, maar de vocals boosten in het mid of high?

de vocals klinken niet verkeerd hoor, ik kraak ze zeker niet af.
Ook bij mijn eigen muziek bekijk ik het vaak in de zin van, het kan ok klinken maar er is ook nog een veel hoger productioneel level, en dat nastreven is nooit verkeerd.
iets wat je door veel lezen, luisteren en tutorials duidelijk wordt.
kijk eens wat youtube video's over vocal mixing en technieken die er gebruikt worden.
Niet alles hoef je te gebruiken natuurlijk of soms is veel info zelfs abracadabra omdat het van experts komt maar ook al verdiep je je er een beetje in, het kan zeker vruchten afwerpen.
je zou een soort choir chorus/doubling vocal processor kunnen pakken in ableton, dat maakt de zang wat breder.
In die vocal processor zit volgens mij ook een beetje compressie. Je zou ook de vocals een heel klein beetje kunnen sidechainen via een kick signaal (op een apart midi spoor aanmaken en muten)
Zo krijgen de vocals een beetje een zuig effect, in combi met een doubler/choir kan dit leuk klinken

Dit is dan weer niet echt mijn stylo, ik verwacht dan ook wel wat anders met die titel ;)

Back