youandewan sweely blabla commerciele techhouse

Vind ik wel lekker hoor die easy listening deep/tech-house.
Ik heb een playlistje gemaakt met veel van dat soort muziek:

Past jouw track zo tussen.
Luistert heerlijk weg tijdens werk of op de achtergrond.
Krijg er ook veel inspiratie van.

Vind ik wel lekker hoor die easy listening deep/tech-house.
Ik heb een playlistje gemaakt met veel van dat soort muziek:

Past jouw track zo tussen.
Luistert heerlijk weg tijdens werk of op de achtergrond.
Krijg er ook veel inspiratie van.
Dat is goed om te horen! is het nog gelukt met je tunes arangement?

ahja dat d8 ik al :) ja die nanobox lijkt heel leuk, enb ik maak er leuyke dingen mee, maar eerlijk gezegd gheb ik nog noooooit zon buggyhardware apparaat gehad.
en ik heb er echt veel gehad haha

was die ook zo buggy ja?
ik heb echt zon 10 videos met of klikkende bassen, mods die niet werken, zoals in de fx parameters modulaten met je modwheel kan dus nioet, en de lfo rate met de nieuwe firmware ook niet. ineens een ander fx menu dan normaal. een sample die op gate staat, maar gewoon triggert helemaal, al 3 x mn filew verloren, sample recordings die stotteren, presets die ineens leeg zijn qua sequence. tijdens het saven opnieuw opstarten. touchscreen die alles triggert als ik 1 pad wil unmuten. audio die uit het niets speelt terwijl alle pads gemute zijn. pads die ik niet kan triggeren. tijdens het recorden van een note heel kort, deze sustained in de sequence afspelebn(3sec)

moet ik doorgaan?

was die ook zo buggy ja?
Nou, ik heb hem 2 weken getest en in ieder geval 1 bug gevonden.
Af en toe kreeg je allemaal klikjes rondom de grains.
Bij stock presets, dus niet iets wat ik zelf 'verkeerd had gedaan ofzo'.

ik heb echt zon 10 videos met of klikkende bassen, mods die niet werken, zoals in de fx parameters modulaten met je modwheel kan dus nioet, en de lfo rate met de nieuwe firmware ook niet. ineens een ander fx menu dan normaal. een sample die op gate staat, maar gewoon triggert helemaal, al 3 x mn filew verloren, sample recordings die stotteren, presets die ineens leeg zijn qua sequence. tijdens het saven opnieuw opstarten. touchscreen die alles triggert als ik 1 pad wil unmuten. audio die uit het niets speelt terwijl alle pads gemute zijn. pads die ik niet kan triggeren. tijdens het recorden van een note heel kort, deze sustained in de sequence afspelebn(3sec)

moet ik doorgaan?
Nee, ik begrijp hem.
Voor mij was het gewoon geen match.
Naast dat ik het hele 'granular' niet goed begrepen had (dat is toch andere koek dan een gewone synth), vond ik de manier van interfacen met een touchscreentje en een heel beperkt aantal knoppen niet zo prettig.
Op papier ideaal (klein maar fijn), maar in de praktijk matig in gebruik.
En inderdaad, ik las best veel problemen, alsof ze teveel in 1x hebben gereleased en de sh.t gewoon niet goed voor elkaar hadden.
Retourneren is nooit leuk, maar van deze heb ik geen spijt (deze retour).

Back