Sylenth1 2.202 crashes in cubase ess 5

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Ik gooi het even hier neer, voor het geval iemand anders hetzelfde meemaakt.

ik zat te pielen met sylenth1 on cubase, had toevallig taakbeheer aanstaan nog.

Paar keer viel het geluid uit bij heftig tweaken aan de knoppen.
De eerste core volle mep bezig.
Bij het wisselen van presets deed het geluid het weer en was de 1e core weer normaal.

Heb ff screenshot van taakbeheer:

attachment.php

Even de beta 2.21 proberen, of het over is, zal misschien die memory leakage zijn die ik lees als bugfix.

Attachments

• sylenth1crash.jpg
    sylenth1crash.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 112
beta maakt niks uit, om de zoveel tijd valt ie weg en gaat de 1e core rond de 30% zitten.

Asio Buffer staat al op 512 samples.
Ik hoor ook steeds zacht getik om de 10 a 15 seconden, dc ofzet tikjes lijken het wel.
Afwisselend geheel links of rechts.

Laatst gewijzigd:
kreeg net een digitale storing, vlak voor ie weer ens uitviel, alsof je naar een gaar DAT tape zat te luisteren, van die digitale gruis. Snap er niks van.

Record en Reason werkt probleemloos qua drivers en geluidskaart.

'k Heb jaren lang Taskinfo gebruikt, maar voor Cubase moet ik die afzetten.
en tja,
ik trek m'n macbook z'n cpu ook plat met sylenth, zeker bij veel polyfonie..

andere geluidskaart geprobeerd, het wegvallen is opgehouden, maar nu gooiit ie de verbinding tussen m'n midi keyboard en sylenth1 eruit ....... wel is sylenth1 dan nog te bespelen via zijn eigen virtuele toetsenboard.
Alles werkt weer als ik cuabse opnieuw opstart met exact hetzelfde opgeslagen song.
Zal taskmanager eens uitzetten ....

Heb dat ook een tijd gehad. Advies was om Sylenth niet meer te gebruiken, omdat het niet goed met Cubase samen zou werken.... Geen oplossing dus. Maar inmiddels draait het allemaal weer, en (knock knock) geeft het geen problemen. Misschien weer zo'n periode dat t allemaal ff niet werkt?

Back