Cubase SX 2.0 onder Vista probleem.... bekend?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hallo,

sorry dat jet sommige mensen stoord dat iemand veel geld kan uitgeven voor een nieuwe PC, maar nog steeds een soundblaster gebruikt. In dit geval weet ik uit ervaring dat een kleine investering in de geluidskaart ook op het oudere systeem tot betere resultaten gelijd zou hebben.

Ik werk voor Steinberg. Dat klopt ! maar ben hier op persoonlijke titel.

Vragen als, "Ik heb SX1 werkt dat op bijv. Vista is gesneden koek bij ons en ook de Nederlandse distributeur die de Benelux support doet. Wanneer je geregistreerd bent dan kan je gewoon een Email sturen met je vraag dan heb je ook snel antwoord. En een vraag als dit, die worden altijd als eerste beantwoord. Eerst de makkelijke en dan de moeilijke vragen.

Wat ik erg interessant vind is dat als iemand zegt dat hij het niet zo heeft met mensen die illegale software gebruiken als schuldige aangewezen worden. Ik persoonlijk zou het niet tof vinden wanneer ik mijn software koop voor een bepaalde prijs en dat mijn buurjonge het gratis van Internet afhaald. Het zou nog erger zijn wanneer hij ook nog eens veel geld eraan zou verdienen.

Wij weten bij Steinberg dat het een probleem is dat er geen demo versies zijn. Dit is een punt wat hoog op de agenda staat. Maar dat geeft nog niet het recht om een bepaalde auto te stelen met het excus dat ik geen proefrit kan maken in bijv. een porsche.

Anoniempje--> "Kinkt me meer als een individuele mening." --> nee, niet helemaal --> http://www.imsta.org/

agja met zo,n bericht maak je jezelf ook niet al te populair... --> misschien niet. Maar er zijn mensen die er hun geld mee verdienen. Als winkelier zou jij ook niet toestaan dat je klanten eerst alles mee naar huis nemen, met de belofte dat ze de volgende keer betalen etc.........lang verhaal ....:Z

Gr,

Chris

He kijk nu. Een echte Steinberg-mod hier!!! Wees welkom Chris 8) :D

Origineel geplaatst door Chrisbeuermann
Anoniempje--> "Kinkt me meer als een individuele mening." --> nee, niet helemaal --> http://www.imsta.org/

agja met zo,n bericht maak je jezelf ook niet al te populair... --> misschien niet. Maar er zijn mensen die er hun geld mee verdienen. Als winkelier zou jij ook niet toestaan dat je klanten eerst alles mee naar huis nemen, met de belofte dat ze de volgende keer betalen etc.........lang verhaal ....:Z

Gr,

Chris

Dat word inderdaad een lang verhaal denk ik, ik kan je mening ook wel respecteren, en mijn reactie had wat netter gekunt.

maar dit doen we al sinds de cassette bandjes bestaan. En voor mensen die geen ene cent hebben (en geen ene cent er aan verdienen) is het toch vaak de enigste manier om muziek te kunnen maken, ik ben ook begonnen met cracked software, was die cracked software er nooit geweest, dan had ik die kans om muziek te maken als niets verdienende puisten puber nooit gehad, en zat ik nu nog met me draaitafels te kutten en andermans muziek te draaien.

Uiteindelijk heb ik de software die ik nodig vond als nog gekocht, dat had ik hoogstwaarschijnlijk nooit gedaan zonder de cracked software, want dan had ik ook niet geweten wat ik had gemist.

Sja en welke persoon betaalt hier voor 4 x een windows xp exemplaar voor alle pc,s in huis ?

als we auto,s konden kopieeren onder de kopieer machine ( :D ) zouden we dan die auto kopen, of zouden we hem onder de kopieer machine gooien ?

Ik denk zelf ook niet dat de verkoop omlaag is gegaan wat betreft muziek related software, door de cracked software is de drempel zo enorm verlaagd, en zijn er zo verschrikkelijk veel gebruikers bij gekomen vooral als je het vergelijkt met vroeger denk ik dat het aantal mensen wat muziek maakt in een factor van 10 verhoogd is, ik durf te wedden dat elke muziek related software bedrijf hiervan geprofiteerd heeft.

anoniempje

Ik heb een nieuwe tv nodig zal ik die dan uit jouw huiskamer halen? of je broek die vind ik ook erg leuk... en wat vind jij ervan als je fiets wordt gestolen? Je autoradio mist?

Het is simpel weg stelen! Cubase is een niet al te goedkoop pakket dat is helemaal waar maar wie roept dat je Cubase 4 moet gaan draaien, Studio 4 scheelt al de helft, Cubase SE kost je 149 euri zo ongeveer....

Ja ik geef toe ik heb ook niet alles legaal! Maar koop het wel alles in voor een!

Cubase 4, KLC digital, Stylus RMX + de SAGE expanders, Trilogy ... Origineel

Een synth moet je ook kopen om te kunnen spelen, speakers ook om te luisteren, en software om te werken koop je ook...

Bericht door een moderator:
Discussie is offtopic en hier al vaker gevoerd. En warez support doen we hier niet. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back