Gezocht: 3-4 kanaals stereo eind-mixer met DJ-fx voor live gebruik met synthesizers

Status
Please reply by conversation.

SirSickSik

zwaar behaard lid
Gezocht: 3-4 kanaals stereo eind-mixer met DJ-fx voor live gebruik met synthesizers

Ik ben op zoek naar een M of T resonator.
Op zich zie ik liever de T-resonator verschijnen, maar denk niet dat ik snel kans heb die ergens tweede hands te vinden..

Daarnaast zoek ik ook nog een kleine mixer met 3 a 4 stereo ingangen om mijn eindmix mee te maken. Graag ook een effecten-gedeelte erin welke het liefst nog live te besturen is (door aan/uit-drukknop indrukken van specifiek effect en dan maar knoppen draaien)

sik

jomox T-resonator is aangekomen, dat gaat erg lekker :)

Ik ben nu nog op zoek naar een goeie "DJ" mixer voor live gebruik om 2/3 synthesizers en een voorbewerkte drumsectie (live gesequencte synthese en effecten) te mixen, wie kan mij hier aan helpen?

specs:
-3-4x stereo in (minstens)
-filter/equaliser en peakmeter op elk kanaal
-eind-effecten sectie (met snelle DJ-bewerking mogelijkheden)
-dit is een mixer bedoelt als eindmixer voor (tot nu toe) 2 synths en een al bewerkte drumsectie (waaronder voornamelijk analoog) en dan voornamelijk in live-situatie (anders wel in voorbereiding daarvan)
-hoge noise-verhouding, en een goede lage-frequentie weergave.
-send-return/aux voor een extra ingemixt stereo-effect (jomox t-resonator).

sik

Status
Please reply by conversation.
Back