M1 le licentie

siko_san

Nieuwkomer
Hallo,

Ik heb de M1 le gedownload en probeer een licentie te kopen.
Daarvoor moet ik me registreren bij Korg user net. Maar die registratie kan alleen voltooid worden als je een productcode hebt. En die heb ik niet bij de download gekregen.
Snap ik iets niet en wat doe ik verkeerd?

Klopt het dat deze softsynth $49 kost?

Wie o wie kan me helpen?

Groet,

Siko_san

Heb je geen mail gekregen met de productcode?
Zo niet, zou ik het even overnieuw proberen. Als het goed is moet je een mail krijgen met de productcode:

"Thank you for your purchase! We hope you enjoy your Korg software!
KLC M1
Product Code : xxxxxxxxxxxxxx
Please register the product with the Product Code above according to the Install/Setup Guide.
The license code, it is required to use the product on your own computer, will be generated when the product registration is completed.
The Product Code represents the individual license assigned to your copy of Legacy. You will also be asked to provide the Product Code in order to obtain support, so please do not discard it, and be sure to keep it in a safe place. (Please note that Korg cannot re-issue a Product Code.)"

Overigens vind ik het een top vst! En ik verbaas me ook over de prijs die inderdaad rond de € 40 ($49) is.

Succes,
Paul

Na de pagina met persoongegevens etc. komt automatisch de pagina Register Product met het invulveld: Product Code / Authorization Code *
Bij Where can I find the code? staat zie mail die he hebt gekregen nadat je product gekocht hebt.

Dus hebben we hier te maken met een kip-ei verhaal.
See label found on the CD case, the manual, or on a card included in the packaging.
If you purchased at the online shop "KORG USER NET SHOP", enter the code included in the e-mail which you received once you purchased.

@Paul: wanneer heb jij je M1 le geregistreerd?

Groet,
Siko_san

Heb exact hetzelfde probleem met de Korg M1LE die bij mijn splinternieuw gekochte Korg Nanokey zat. Kip en Ei verhaal... krijg hem ook niet geactiveerd...

M1 le licentie

Heb uiteindelijk M1 le via de shop weten aan te schaffen.
Ik wil het programma nu op een andere laptop installeren.
Weet iemand hoe ik de licentie kan over zetten naar een andere pc zonder een nieuwe te moeten kopen?

Groet,

Siko_san

Heb uiteindelijk M1 le via de shop weten aan te schaffen.
Ik wil het programma nu op een andere laptop installeren.
Weet iemand hoe ik de licentie kan over zetten naar een andere pc zonder een nieuwe te moeten kopen?

Groet,

Siko_san

Dat is een goeie vraag, dat zit ik me nou ook af te vragen...

Heb geen problemen gehad en zelfs nadat ik van laptop naar Imac ben overgestapt gaf het geen problemen (is alweer een tijdje geleden)
Kan mij herinneren dat vanwege het feit dat er een andere stuurprogramma is je opnieuw een activatie moet doen.
Bestand downloaden vanaf de website, response code invoeren en dan geeft hij aan dat er een ander systeem werkzaam is *dus krijg je een nieuwe code .... en dan moet het werken.

Misschien was ik heel erg gelukkig (dat kan natuurlijk ook)

Back