• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Roland MC909 met 256 mb ram / 128mb Card + originele mc909 draagtas

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
TE koop deze Roland MC909 met 256 mb ram / 128mb Card + originele mc909 draagtas voor EUR 600,00.

Zoals je op de door mij zelf gemaakte YouTube video kunt zien, is het apparaat is goede staat. Opmerking verdient alleen dat Pad 1 vuil onder zich heeft dat even verwijderd dient te worden. Pad zelf werkt wel. Ik ben zelf niet technisch genoeg om het apparaat helemaal open te halen.

Erbij krijg je originele laptop achtige draagtas zodat je de MC909 overal mee naar toe kunt nemen.

Mijn eigen video van het betreffende apparaat:

wat meer foto's

wat meer foto's

van de bijbehorende tas en de rest.

Attachments

• mc909-11.jpg
    mc909-11.jpg
    45,6 KB · Bekeken: 57
  • mc909-12.jpg
    mc909-12.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 61
  • mc909-13.jpg