ofter nog wordt egt geadverteerd op papier in bv i-f magazine via via ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
uit t kranten / boekies via via tyd perk ,..bedacht ik me ineens zijn der nog mensen die egt adverteren in bv kranten / x change ..interface magazine [ik niet ;-]
http://www.interface.nl/xchange/

jullie

he?

Komt weinig voor nog...ik zag laatst wel een Odyssey te koop staan op het prikbord bij de Albert Heijn, maar dat is ook een zeldzaamheid.

nee, eigenlijk niet meer.
ken ook geen synth-tijdschrift wat er nog echt ruimte voor inruimt

Ergens wel eigenaardig eigenlijk, omdat alle oldtimer hobbyboekjes nog steeds ongeveer de helft vrijlaten voor advertenties.

Wat the fuck Rond..

Ken een van de mods de titel effe aanpassen naar 'n goeie zin? :D

ah, nu snabbikum, ofter nogegt adszyn op papermedia, diedingen metletters en -zo.
boekies dus.
geen idee egenlik, heb, bij gebrek aan fatsoenlijke lectuur al vele jaren niets meer gekocht of ingezien.
:okdan:

:koffie:

ronder2000.jpg

uit t kranten / boekies via via tyd perk ,..bedacht ik me ineens zijn der nog mensen die egt adverteren in bv kranten / x change ..interface magazine [ik niet ;-]
http://www.interface.nl/xchange/

jullie

vint een best begrypelijk rondiaans verhaaltje ;-]
iig duidelijk ..vroegah moestje adverteren in de via via ../ interface / midi en recording
en dat gebeurdt nog wel / niet door jullie mensen van hier ..denkik so

ah, nu snabbikum, ofter nogegt adszyn op papermedia, diedingen metletters en -zo.
boekies dus.
geen idee egenlik, heb, bij gebrek aan fatsoenlijke lectuur al vele jaren niets meer gekocht of ingezien.
:okdan:

hehe; vraag warom ; kdenk dat hier een hoop + 10 jaar lange synthformers zitten ,
die wel de via via ,..if / en midi en recording hebben meegemaakt
en dus moesten lezen en adverteren om aan hun gear te komen ,..zo kwam ik aan mn pro one system 100 bv sander friedeman stond ooit een in de midi en recording met een system 100 ...tsjek zn records dat was vet ; ik dacht ... die moetk ook ;-]]
en jaaa horrrrrr , goed gegokt

ik heb vroeger ook wel dingen gekocht en verkocht in bladen als via-via, en supermarkt ads.

en bij het allereerste begin van inet bij dds, ik had toen alleen tekst internet ( trumpet met winterm), mijn computer trok geen pics ( ik hed als brouwser netscape0,01)

ik heb vroeger ook wel dingen gekocht en verkocht in bladen als via-via, en supermarkt ads.

en bij het allereerste begin van inet bij dds, ik had toen alleen tekst internet ( trumpet met winterm), mijn computer trok geen pics ( ik hed als brouwser netscape0,01)

leueke tyd idd ...in mn kleine extra muziek kamertje snel nog snacht ff de ads langs scrollen , mp / en uhh iinterface mag online , ...
[vriendinnetje alang slapen ,..blijven zitten tot 2 uur snacht , niet datr zoveel te scrollen was aan ads , duurde op mn p1 256mb gewoon erg lang ...in loggen met tikken hehe:D

OF van die plakkertjes bij de supermarkt....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back