Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm ik dacht gezellig met mijn TR-626 naar i4 te gaan zaterdag om eens te kijken of het echt is wat ik denk dat het is, maar het ding is overal gewoon ramuitverkocht lijkt het wel.
Digitaal kost niks tegenwoordig natuurlijk, hardware wel.
Maar ik denk dat er volgend jaar of zo gewoon een Korg MonoSynth module komt met patchpoints en functionaliteit tussen de MS-10 en 20 voor een volwassen prijs. Ze zijn gewoon een beetje aan het spelen met de markt volgens mij. Ik denk wel dat dit soort dingen goed voor het merk Korg zijn, je ziet toch dat al die oude fabrikanten proberen te teren op de naam van hun oude synths (Jupiter 80 bijvoorbeeld).
Ik zet het tempo gewoon wat lager als het moeilijkere sequences zijn om live in te tikken. Als je dan het ribbon op note hebt staan gaat dat behoorlijk vlot. Ik zet daarbij 8 hi-hats als "metronoom". Wel flux afzetten of het wordt heel wat moeilijker.Wie weet een truc hoe ik stap voor stap kan programmeren in plaats van een beetje op goed geluk vingeren on the fly?
nee dus. lees bijv. de review in de Interface. Nou was het bij de Monotron ook wel heel erg makkelijk gemaakt!of hij net zo makkelijk als de monotrut te CV modden is?