Nieuw op de forum

rb77

Nieuwkomer
Hey mensjes,

Ik ben dus nieuw! :)

Ik heb hier 2 items te koop staan: Edirol DA 2496 en een effectenbak van Digitech RP21d

Verder maak ik reggae muziek en zal hier en daar kijken naar interessante mensen die wat kunnen toevoegen...

Nou, tot ziens!

hallo

ja man juist dub ;)

hier een link naar youtube waar je iets van me kan horen

en

Op het moment helaas niet zo veel.....ben wel veel aan het klooien met synths etc. en luisteren naar muziek natuurlijk, maar er zijn al heel lang geen afgemaakte tracks meer uit mijn handen gekomen om een of andere reden. Hopelijk verandert dat nog eens een keer en zo niet, dan ben ik alleen maar blij dat ik mijn brood er niet mee verdien :D

Wat ik zelf normaal maak zit een beetje in de electronica hoek.... ik hou nooit zo van hokjes, maar het varieert een beetje tussen techno, ambient, electro en abstracte minimal denk ik. Maar net wat in me opkomt eigenlijk. Qua luisteren hou ik van bijna alles (nou ja, voor mij geen country of trance of carnavalsmuziek, of het moet Braziliaans zijn), inclusief dus reggae en dub. Vooral ook de klank en productiewijze van oude dub muziek interesseert me; op de een of andere manier zou ik dat wel willen integreren in mijn eigen brouwsels. Je weet wel, lekker organisch en zo. Ik ben dan ook gek op galmveren en analoge delays, van dat soort werk.

Maar enough about me....het is jouw voorsteldraadje natuurlijk :bekdicht:

Back