Elka Synthex

Afgaande op de foto's ziet hij er toch wel zeer in orde uit, maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik wou dat ik zoveel geld te besteden had :s

Om de originaliteit te kunnen beoordelen had ik graag een foto van de zijkant gezien, in de originele zitten namelijk groeven.
Kan me niet voorstellen dat als je een kast gaat vervangen voor een nieuwe deze groeven er ook in laat maken (kun je zelf niet zonder een freesmachine) omdat het eind resultaat een stukje duurder zal gaan uitvallen :eureka:

Afgaande op de foto's ziet hij er toch wel zeer in orde uit, maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik wou dat ik zoveel geld te besteden had :s

kleur van de kast ziet er idd prima origineel uit

Tsja, wat moet je daar nou mee? Onhandig ding. Verbaast me niks dat die snel gescheiden was van de synth. Had jij 'm dan wel bij jouw rotte Synthex?

Nee, trouwens mijn synthex was niet rot.
Vindt het wel een mooie en handige stand, omdat je hem in verschillende (schuine) standen kunt zetten (zelfs voorover hellend) als dat al enige nut heeft :eureka:
De mijne zag er heel mooi uit op een paar kleine butsen in de kast na, maar ja wat wil je met zo'n gewicht.
Had alleen 3 van de 8 voices defect, maar dat is toen hersteld door GEM, daarna snel verkocht in 1998 voor 2400 gld.
Zou wel eens willen weten waar hij zich nu bevindt.

hij is weg ?

Staat hier toch nog??
http://link.marktplaats.nl/443058094

ineens 4000... strategie verandert ja. Mensen bieden uit alle landen op dit soort synths, en dan toch weer onder de (vaste vraag) prijs. Heb vernomen dat de JP8 die laatst op MP stond naar Wenen is verdwenen.. aldus de vorige eigenaar.

Citaat beatzofbucket : Heb vernomen dat de JP8 die laatst op MP stond naar Wenen is verdwenen.. aldus de vorige eigenaar.
Geloof je het zelf, dom gelul van een oplichter.
Die JP-8 heeft hij zelf nog nooit aangeraakt, omdat hij hem gewoonweg nooit in zijn bezit heeft gehad.
Foto's van een ander plaatsen en dergelijke.
Hoe dom denkt hij dat wij nuchtere Hollanders zijn, niet zo dom als die Nigirianen die denken dat wij in zo'n doorzichtige advertentie trappen.

Citaat beatzofbucket : Heb vernomen dat de JP8 die laatst op MP stond naar Wenen is verdwenen.. aldus de vorige eigenaar.
Geloof je het zelf, dom gelul van een oplichter.
Die JP-8 heeft hij zelf nog nooit aangeraakt, omdat hij hem gewoonweg nooit in zijn bezit heeft gehad.
Foto's van een ander plaatsen en dergelijke.
Hoe dom denkt hij dat wij nuchtere Hollanders zijn, niet zo dom als die Nigirianen die denken dat wij in zo'n doorzichtige advertentie trappen.

Nee... bedoel deze niet... die is véééééééééél te duur!! Daarom staat ie ook nog te koop natuurlijk :D

Er stond er ook eentje in Gelderland te koop... (JP8 kent JP8 bezitter) ;)

Citaat beatzofbucket : JP8 kent JP8 bezitter.
Helaas ben ik geen JP-8 bezitter en ben het ook nooit geweest.
Ik ben wel een Super (MKS-80) Jupiter bezitter, maar ken verder geen Super Jupiter bezitters ;)

Tsja, wat moet je daar nou mee? Onhandig ding. Verbaast me niks dat die snel gescheiden was van de synth. Had jij 'm dan wel bij jouw rotte Synthex?

je bedoeld soon egte ouwerewetse ..zit erachter synthex met van die rocker switches,...
;-]
daar moet gewoon soon chroomen stand byzitten ,...das een studio filler pffff
[blij dat mn philicorda weg is ,....hehe]

wat was ernou digitaal an de synthex [dco,s?]
processor ..ook? zoals by de p600 gaf dat ook niet stepping parameters ..?
:engel:

Staat hier toch nog??
http://link.marktplaats.nl/443058094

ineens 4000... strategie verandert ja. Mensen bieden uit alle landen op dit soort synths, en dan toch weer onder de (vaste vraag) prijs. Heb vernomen dat de JP8 die laatst op MP stond naar Wenen is verdwenen.. aldus de vorige eigenaar.

kan me best voorstellen dat asje in ,..uh austria ..of uh hongarije ,..desnoods finland woont en toch iets serieuser dan ..;-]
muziek wilmaken datje bv hiero ..rond kijkt voor de , vettere , gear!!
:okdan:

zo gaan solinas vaak nar baard & wollen trui dragende scandinaven , ... en syntons syrinxen ri us of fxkkin A ,

jammer wij , maar obies , moogs importeren , ;-[

Citaat beatzofbucket : JP8 kent JP8 bezitter.
Helaas ben ik geen JP-8 bezitter en ben het ook nooit geweest.
Ik ben wel een Super (MKS-80) Jupiter bezitter, maar ken verder geen Super Jupiter bezitters ;)

die discuss was egt verhelderend 5 ofso soorten en de juno 60 kwam t dichste by de org , vetste jp8
whoeh..egt;-]
:doei:

:?

Back