Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Afgaande op de foto's ziet hij er toch wel zeer in orde uit, maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik wou dat ik zoveel geld te besteden had :s

Elka Synthex op MP nog steeds niet verkocht en de prijs is inmiddels verhoogd naar 4000 euro.
Citaat beatzofbucket : Heb vernomen dat de JP8 die laatst op MP stond naar Wenen is verdwenen.. aldus de vorige eigenaar.
Geloof je het zelf, dom gelul van een oplichter.
Die JP-8 heeft hij zelf nog nooit aangeraakt, omdat hij hem gewoonweg nooit in zijn bezit heeft gehad.
Foto's van een ander plaatsen en dergelijke.
Hoe dom denkt hij dat wij nuchtere Hollanders zijn, niet zo dom als die Nigirianen die denken dat wij in zo'n doorzichtige advertentie trappen.

Tsja, wat moet je daar nou mee? Onhandig ding. Verbaast me niks dat die snel gescheiden was van de synth. Had jij 'm dan wel bij jouw rotte Synthex?

Staat hier toch nog??
http://link.marktplaats.nl/443058094
ineens 4000... strategie verandert ja. Mensen bieden uit alle landen op dit soort synths, en dan toch weer onder de (vaste vraag) prijs. Heb vernomen dat de JP8 die laatst op MP stond naar Wenen is verdwenen.. aldus de vorige eigenaar.
Citaat beatzofbucket : JP8 kent JP8 bezitter.
Helaas ben ik geen JP-8 bezitter en ben het ook nooit geweest.
Ik ben wel een Super (MKS-80) Jupiter bezitter, maar ken verder geen Super Jupiter bezitters![]()