Synth / techno iets gemaakt op strand van Goa

Smith

Stamgast
Leuk detail dat ik dit gemaakt heb tijdens mijn vakantie in India (ja het is dus een laptop only nummer want ik had geen synths bij me in m'n backpack, vond die laptop al zwaar af en toe!) De beelden bij het clipje zijn dus ook tijdens die vakantie geschoten (het nummer is ook origineel bedoelt om gewoon die beelden te begeleiden, vond ik leuk om te doen ook voor evt volgende reizen).

http://www.tunnel-radio.nl/newspress/?p=549

mooi filmpje!~staat ook nog steeds op mn vakantie-lijstje...

Alleen wel ff wennen dat linksrijden, offe?

Linksrijden is nog tot daar aan toe (in Maleisie ook al eens gedaan) maar wat erg wennen is, is dat elke motor die je daar huurt totaal anders is. De ene is europees (linkervoet schakelen, rechtervoet rem) de ander andersom (linkervoet rem, rechtervoet schakelen) en dat is best lastig rijden af en toe ;)

Iets doet me vermoeden dat je naar Charanjit Singh - Ten Ragas to a Disco Beat hebt zitten luisteren in India;-) En terecht.

Erg prettig muziekje! Lekkere bassen en een deuntje dat blijft hangen:)

Ik zie het comment nu pas, ik heb die plaat ooit wel gehoord en kwam de docu van de week weer eens tegen op internet maar toen ik dit nummer maakte was het meer "Knights of the Jaguar" wat door mijn hoofd speelde... wie weet is het de indiase zon die het geluid heeft beinvloed ;)

Heerlijk relaxed die muziek, ik wordt alleen misselijk van die camera beelden vanaf de motor :P

Haha, dat is nog niets vergeleken met een busrit die we daar ook hadden: halve bus over z'n nek... dat had ik moeten filmen ;)

Back