Remix: Chase & Status - Time

Nightstorm

Ouwe rot
Onlangs heb ik meegedaan aan een wedstrijd waarbij het de bedoeling was de nieuwste single van Chase & Status te remixen. Dat heb ik gedaan, heb er een dubstepperig dingetje van gemaakt. Helaas niet gewonnen, dus ipv 'm verder maar op soundcloud te laten verrotten lijkt 't me slimmer 'm hier neer te zetten :)

Wie weet komen er handige tips. Volgens mij zijn er wat problemen met het sublaag, is iets te weinig voor dubstep. Ben onlangs verhuisd en kan heel moeilijk het sublaag horen op mijn nieuwe zolder :erm: Nou ja, moet maar kijken wat ik daarmee ga doen.

Ben vooral benieuwd wat jullie verder van de mix vinden :okdan:

http://soundcloud.com/mecanek2008/time-ft-delilah-mecanek-remix

Oh en voor wie wil weten in hoeverre ik het geremixt heb, hier het origineel:

Ben redelijk dicht bij het origineel gebleven. Waarschuwing: 't is geen vrolijke clip.

Krijg verder zo weinig reacties op deze track, verbaast me wel (zowel hier als op soundcloud)...Komt dat nu omdat het zo'n uitgesproken slechte track is, of omdat het juist een te weinig uitgesproken track is waardoor 'ie bij vrijwel iedereen het ene oor in en het andere oor uit gaat? Of kondig ik 'm gewoon niet wervelend genoeg aan? Wat is het? Help! :erm:

ik denk dat het komt dat het een remix is op zich.
De intro is niets veranderd volgens mij.
En de meeste mensen luisteren maar een deel van een nummer
dus na 30 seconden kliken ze gewoon af omdat het origneel het zelfde is.
Dat is mij indruk.

ik denk dat het komt dat het een remix is op zich.
De intro is niets veranderd volgens mij.
En de meeste mensen luisteren maar een deel van een nummer
dus na 30 seconden kliken ze gewoon af omdat het origneel het zelfde is.
Dat is mij indruk.
Hmm...Dat zou idd een goede verklaring kunnen zijn. Overigens heb ik het intro wel wat veranderd, heb de pads door eigen sounds vervangen, maar goed, dat maakt 'm nog niet radicaal anders natuurlijk :) Tnx iig, food for thought...

Opzich wel goed gedaan, maar heb niks met dubstep.....

Back