Uit de losse pols trackie

cdk1899

Banananah
Sinds lange tijd weer ns wat posten hier. Uit de losse pols minimalistisch trackie, in 1 take opgenomen. Verder geen bewerking meer op gedaan. Puur voor het plezier..;)

Ingrediënten: Minikorg 700, JP4, K250 en wat reverb..

Attachments

• Mini Vete.mp3
    3,6 MB · Bekeken: 66
Moet naar mijn mening toch minimaal 1 van de volgende dingen erbij voordat het interessant word voor mij om er naar te luisteren:

- Strings
- Modulation op de eerste synth en/of de synth mag iets spannender
- Hi hats/Percussie

Ga je dit nog verder bewerken of was dat het.

Nee dit is en blijft m.. Zit niet meer in de filosofie om verder uit te werken.

Is 't een momentopname geweest ?
Ik voel t niet.. Is 't af:?

Ja puur een momentopname, improvisatie, geen midi of multitracking, gewoon het moment vastgelegd, niet meer en niet minder. Met die insteek ben ik de laatste tijd ook wel bezig, dus geen drang of bedoeling iets te arrangeren wat hoe dan ook kan herleid worden naar een genre..8)

Ach het kan nog altijd minimalistischer (en vager/onsamenhangender) en dan wordt het nog steeds gepinpoint als muziek..;)

Ach het kan nog altijd minimalistischer (en vager/onsamenhangender) en dan wordt het nog steeds gepinpoint als muziek..

ksnap dat t puur voor de fun was.. maareh.. f een metafoortje

Ik date voor de fun.. betekent niet dat ze me vriendin moet worden.. maar ze is wel lekker ;)

En soms moet je er gewoon een punt achter zetten voor je jezelf verliest in het doel naar perfectie.. Daar word je alleen maar ontevreden van... he :biertje:

Och, ik heb wel lelijkere/simpelere dingen gehoord en die zijn uitgebracht, dus...

Back