emu 1820m of 1616m

Status
Please reply by conversation.

SlaveoftheWave

Ouwe rot
ik heb de 1212m maar kan geen hoofdtelefoon aansluiten, wat best lastig kan zijn wil je met een microfoon opnemen :P

dus ik ben op zoek naar iets waarmee dat wel kan: 1820m of 1616m (alleen de breakoutbox van een van deze 'M' varianten is ook prima omdat ik de 1010 kaart al heb)

Ik heb een 1616 zonder adapter die ben ik nu aan het regelen.
Misschien iets voor je? dan hoor ik het wel
Gr

Heb ergens gelezen dat de mic pre-amps in de 1616m net iets beter zijn dan in de 1820m... heb zelf een 1820m.. niet verkeerd overigens... maar als ik vergelijk met de pre's van de Yamaha i88x die ik in een andere studio gebruik is dat een wereld van verschil.

het belangrijkste voor mij is dat de converters van zelfde kwaliteit zijn als die van mijn 1212m en dat ik een hoofdtelefoon kan aansluiten zodat ik dingen kan inspelen en clean kan opnemen zonder dat er geluid uit m'n monitoren komt

Schoot me nog te binnen dat het oudere 1820m kastje niet werkt op de nieuwere 1010.. althans dat is bij mij het geval.

Heb de 1820m met bijbehorende 1010, de oude met firewire. Deze wordt in de PC voorzien van een extra voedingskabel.. zo'n connector die ook op een floppy moet.
Probeerde laatst de breakout-box op mijn nieuwere 1212m setje... waarvan de 1010 geen firewire heeft en ook geen voeding nodig heeft.. dit werkte dus niet...

iig succes met de zoektocht.

Status
Please reply by conversation.
Back