For E <<Techno>>

djtt

Big stupid grin
Ik ben papa geworden van een prachtige dochter, daarom deze lekkere technotrack!

http://soundcloud.com/djtt-1/djtt-for-e

Gefeliciteerd met je dochter.
op 1of andere rede werk de muziek file niet.
Geeft de track de naam van je dochter ,altijd leuk voor later.

Kan je aangeven wat er niet werkt? Dit is een soundcloud embed, werkt dit niet? Ik zie de player gewoon verschijnen...

Op de goede weg!

Van mij mogen de invallen van de kickdrum nog heftiger zijn; bijvoorbeeld bij 0:29.
Als je vanaf het moment dat de kick erin knalt de reverbs/delays op "0" zet is het effect groter, of meer sidechaincompressie op de reverb toepassen.

En waarom zit er een hele irritante lage bassbrom in??

Op de goede weg!

Van mij mogen de invallen van de kickdrum nog heftiger zijn; bijvoorbeeld bij 0:29.
Als je vanaf het moment dat de kick erin knalt de reverbs/delays op "0" zet is het effect groter, of meer sidechaincompressie op de reverb toepassen.

En waarom zit er een hele irritante lage bassbrom in??

Iritant laag? Heerlijk toch op zown lekker subwooofer na wat biiertjes is het genieten!

best wel recht in je smoel dit!

lobba!

gefeliciteerd trouwens...(met de slapeloze nachten)

Hoe heet ze?

Eerste 21 seconden zeer vet! Eerlijk gezegd zou ik persoonlijk de track meer om die elementen heen bouwen. Daarmee iets minder ' In your face' laten klinken, maar dat ik waarschijnlijk een kwestie ook van smaak.

op 1of andere rede werk de muziek file niet.

Oh dan hebben ze weer eens server problemen bij soundcloud, gebeurt wel vaker.
Nu doet hij het gewoon :)

Thx allemaal, ik ben dus goed op weg met deze track! Beter! Ik laat hem ff rusten, dan ga ik jullie feedback eens onder handen nemen, kijken of ik er iets mee kan.
Btw, mijn dochter heet Elisa.

Nice track!! Percussie zit mooi gescheiden in de track!!

Intro mag van mij weg, krijg het gevoel dat een house track begint en dan krijg je een banger als dit. Misschien belletjes die wat chemischer klinken in de intro.

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.

Dochters . . . apart volk. I know.

Back