Human League remake met de Jupiter 6

jgeers01

Analogue Age
Ik vind het nog steeds een waanzinnige track 'Don't you want me baby' van de Human League. Gemaakt met een stel heerlijke synths waaronder diverse Rolands. De Jupiter 6 was er toen nog niet en het leek me leuk de track ermee te remaken. Dus wat je hoort komt enkel en alleen uit de Jupiter 6 vergezeld van Linndrum samples. De mix is verrijkt met eq, fx en compressie.

:kroon:

heb je dat helemaal van scratch gedaan??

vet man :okdan:

nu nog being boiled :)

ja idd, 'k ben ook wel onder de indruk, :okdan::okdan:
'k heb er direct het originele vinyl singeltje is bij op gezet !!!

klinkt helemaal top!!!

Klinkt idd heel aardig.
Ik doe het je zeker niet na

Maarr heeft wel een hoog "Ed Starink" gehalte (synthesizer greatest deel 1 t/m 3000 ofzo)

Paul

Maarr heeft wel een hoog "Ed Starink" gehalte (synthesizer greatest deel 1 t/m 3000 ofzo)

De tracks op Synthesizer Greatest waren behoorlijk verschillend; deze is stukken meer true to the original.

Ed Starink heeft zelf ook heel mooi eigen werk gemaakt - "Inner Spirits" is een hele mooie CD.

jgeers01: top gedaan, klinkt erg authentiek!

neen dit is pakken beter dan etteke StArink gebakken toch? bijna hetzelfde, moesten de vocalen erop zijn geplakt geweest zou je het misschiens ni echt horen velen..

ed starink klonk nergens naar, dit is veel beter gedaan

ik zou het graag eens horen met die nieuwe Jupiter 80 nagemaakt :D
zal lachen zijn
:dubbel:

Mooie remake! Als ik kon zingen had ik graag de vocals gedaan... :S

Mooie remake! Als ik kon zingen had ik graag de vocals gedaan... :S

Hier kon ik WEL helpen maar dan hebben we de vrouwen nodig.

Maar het nummer is erg goed gecoverd, ga zo door!

PS: ik heb het laatste Human Leagues album, ik luister naar deze regelmatig met veel plezier ook.

Back