Gezocht: Set monitoren GENELEC 1031a

Status
Please reply by conversation.

Jacquelien

Stamgast
Ik zoek een set monitoren van Genelec, type 1031a.

Graag zonder gebruikerssporen en in perfecte staat.

Mocht je een set in de aanbieding hebben, stuur me dan een privébericht v.v. naam + telefoonnummer. Ik neem dan z.s.m. contact met je op.

Is er dan echt niemand die zo'n set voor mij heeft? Ben bereid een goede prijs te betalen hoor.
Vraag a.u.b. even rond in je vrienden/kennissenkring of ze nog een set Genelec 1031a's te koop hebben. Zeg dat je er iemand voor weet; ik dus!

Een gebruikte set Genelec 1032a of 8050a is ook goed. Eigenlijk heb ik dat bij nader inzien zelfs nog liever. Als ze technisch 100% in orde zijn, ben ik bereid een goede prijs te betalen.

Hallo Jacquelien,

Mijn naam is Rick Kingma, ben woonachtig in Hilversum en ik ben in het bezit van een set Genelec 1031A's.
Ik gebruikte ze als onderdeel van een video-editing set. Door omstandigheden moest ik verhuizen en de ruimte waarin ze nu staan is zeer klein en daardoor komen deze prachtige monitors niet tot hun recht.
Ze verkeren in zeer goede staat. Eventueel zouden ze overgenomen kunnen worden incl. speakerstands.

Ik zou graag een indicatie hebben wat je ervoor over hebt. Wellicht kunnen we het eens worden.

Mvg, Rick Kingma (rick.kingma@gmail.com)

Hey ik heb ook een set, en ik verkoop ze. ben van plan om mij EMES monitors aan te schaffen. Er zijn wel een paar gebruikssporen, maar ze werken perfect.

Status
Please reply by conversation.
Back