Iemand een externe SCSI Harddisk?

Status
Please reply by conversation.

nick nova

Resonator
Kan iemand me helpen aan een externe SCSI schrijver, een SCSI harddisk van 2gB minstens en bijhorende SCSI kabels?

:maffia: Money is not an issue... :maffia:

Eventueel heb ik nog 2 interne SCSI harddisks van 500 MB en een ATARI monitor te ruil.

Laatst gewijzigd:
BTW...

Mijn broer stelde even de intelligente vraag of het eigenlijk mogelijk is om rechtstreeks vanuit de sampler (harddisk) een cdrw te schrijven. Nu ik daar even over nadenk, lijkt me dat niet te kunnen.
De cdrw is dus ni meer nodig. Een harde schijf iemand?

Ik zie ook opeens dat je in Brussel woont, is niet zo heel dicht bij, MP is inderdaad geen optie waarschijnlijk voor je.

Laatst gewijzigd:
Als geld dan toch geen issue is en je hebt al een interne SCSI HD... kun je bij alternate een kastje kopen die je DMV een SCSI kabel aan je sampler kan hangen en waar je een interne SCSI HD in kan stoppen.

Hier heb ik ooit eens een heel draadje over geschreven maar kan die helaas even neit vinden...

Origineel geplaatst door dextron
Ik zie ook opeens dat je in Brussel woont, is niet zo heel dicht bij, MP is inderdaad geen optie waarschijnlijk voor je.

Waarom niet :confused: :walker: :walker: www.marktplaats.be 8D

Trouwens, ook de gratis variante van MP (Kapaza) bestaat zowel in NL als in BE

www.kapaza.nl www.kapaza.be

Om ff terug op NickNova's vraag te komen:

Ik dacht dat er wel enkele hardwaresamplers bestaan die rechtstreeks een cd-brander kunnen aanspreken, ik weet alleen niet zo onmiddellijk bij welke toestellen dit het geval is.

Via SCSI kan je nagenoeg op alle samplers een cd-speler aansluiten (ook een brander) want...

SCSI kennen ze allemaal, dus lijkt me het maar normaal...

dat een fabrikant weinig moeite moet doen om in z'n OS die specifieke functies om te kunnen branden voorziet.

Origineel geplaatst door nick nova
Emu heeft het iig niet.

Iemand een externe Harddisk??

Op AdValvas staat er nu een externe SCSI-HD van 2 Gb, met kabel en terminator, vraagprijs is 80 EUR.

Misschien is het wat.

Status
Please reply by conversation.
Back