• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Roland] TR-909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik verkoop dan toch mijn 909. Ik kan een leuk systeempje kopen en daar heb ik de centen voor nodig.

909_and_stuff.jpg

Het is er eentje uit de eerste range, dus een lekkere lage kick, zoals te horen op Hardfloor CDs. Wat kleine beschadigingen aan de zijnkanten, verder prima in orde.

Prijs: 1300 EURO

leuk detail die fles bier tussen je gear haha:okdan:

Origineel geplaatst door Mike-E
Ja, zeker als ie omdondert :confused:.
Als je hem omgooit dan valt er bier uit en dat is zonde. Dat gebeurt dus NOOIT!

Origineel geplaatst door dextron
Zonde van het bier zeker ?
Jip!

Maar mensen hoeven niet bang te zijn hoor. Er is nog nooit een vloeistof over mijn 909 of iets anders gegaan.

Sampletje: Mijn 909 door een SEM filter van de ATC-1 door CraZ:
http://www.tonyblack.org/mp3/Nine_O_Nine.mp3

Origineel geplaatst door bass-molecules
Toch maar een machinedrum johnny 8o)

welke modular ga meneer halen dan:smeris:
Nope.. geen machinedrum. We hebben twee 909s, dus dat blijft wel goed zitten. Ik heb nu eventjes geld nodig (of het moet echt zijn dat ik deze maand vakantie geld krijg....)

Ik ga een Formant modular halen met een VCO of 9.

Deze advertentie staat eventjes op HOLD...

Misschien is er iets geregeld.

vco of 9

vco of 9

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nope.. geen machinedrum. We hebben twee 909s, dus dat blijft wel goed zitten. Ik heb nu eventjes geld nodig (of het moet echt zijn dat ik deze maand vakantie geld krijg....)

Ik ga een Formant modular halen met een VCO of 9.

hmmm die van pierre
ik vraag me af hoe dat nou zat waren het twee systemen die hij verkocht,
- of had je voor dat bedrag ,[zeggen we niet ,...] de hele formant mik mak,
dan is het een beste koop , denk ik....
[maar formant was/is zelfboew ben je niet bang voor evt ge maak te fouten in het systeem ]
hey we zijn allemaal mensjen,...idd geval alvast plezier ,...!
hoeveel nachjes slapen nog ..?

Inderdaad van Pierre.

Ik ga hem vandaag bellen over een datum. Natuurlijk kan ie slecht gebouwd zijn, maar dat weet ik. Een systeem is in orde en de andere moet wat na gekeken worden. Ik vind het leuk om te doen en hopelijk lukt het een beetje. Misschien kan ik dan ook Nick Nova helpen.

Maar goed. De 909 staat voorlopig nog niet te koop, want ik vermoed dat ik het op een andere manier ga redden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back