Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keys nemen alleen maar onnodig ruimte in.....Ik zou persoonlijk voor de keys versie gaan, toch nog wat zeldzamer en een stuk mooier om te zien.
Ik zou persoonlijk voor de keys versie gaan, toch nog wat zeldzamer en een stuk mooier om te zien.

Prachtige synth, met een klankkarakter dat sterk aan de SC Prophet t8 doet denken.
€ 3.200 is idd (te)veel geld, maar je krijgt er dan ook wel wat voor terug...
De polyfone polyKobol bood meer waar, overigens.. Een van de eerste polysynths met velocity...
Prachtige synth, met een klankkarakter dat sterk aan de SC Prophet t8 doet denken.
€ 3.200 is idd (te)veel geld, maar je krijgt er dan ook wel wat voor terug...
De polyfone polyKobol bood meer waar, overigens.. Een van de eerste polysynths met velocity...
Zie laatste post: mag kosten wat mensen er voor willen geven. Maar ik schat dat zo'n t8 gerust nog € 3.500 tot 4.000 doet, afhankelijk van conditie. Was indertijd ook geen cheapo bakkie.mag het even off topic?
ik kreeg vandeweek een prophet t8 aangeboden. ik heb m wel eens gehoord, mooie klank, heel mooie toetsen, maar ik vond m toen niet zo heel spannend. (kobol lijkt me veel leuker...)
had ik het mis? en wat mag zo'n t8 kosten ongeveer ??
Ik heb ze ook beiden - en zelfs naast elkaar mogen uitproberen. Het t8 filter doet mij sterk aan dat van de PolyKobol denken. De Kobol heeft volgens mij hetzelfde VCF. Maar goed, alles is perceptie.
En ik bedoelde dat de Kobol (IMO) hetzelfde VCF heeft als de PolyKobol.

wordt het niet eens tijd dat jij een boek gaat schrijven John
zo'n rhodes chroma, is die nou leuker of minder leuk dan een kobol? en dan een t8?

ik had niet gedacht het ooit nog te zeggen hier, maar: jongens, geen ruzie joh, over een vcf. als je 10 mensen aanspreekt op straat heb je dikke kans dat geen van de 10 weet wat het is.