Stemmen nodig!

Thenobody

De Stoorzender
Hey,
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus als dit verkeerd is zou een moderator het kunnen verplaatsen?
--------------------------

Ik heb stemmen nodig om te mogen draaien op Ground Zero Festival 2011!
Als ik win zal ik jullie belonen met een heerlijk setje! (niet dat ik ooit iets win haha!)
dan zijn PM's voor request songs welkom natuurlijk haha ;)

http://www.groundzerofestival.nl/2011/nl/dj-mix-contest-vote.html?style=6&pagination=12

Alvast hartelijk bedankt!
The Nobody

Uuuuh, doe maar iets van Britney witte wel.

Uuuuh, doe maar iets van Britney witte wel.

britney spears? hoop niet dat je die bedoelt het is namelijk nogsteeds hardcore wat ik draai haha:doei:

Je bent dus niet goed genoeg om zelfstandig door dit wedstrijdje te komen?
En nu bied jij dus arbeid (een mix maken) aan voor stemmen van anderen.
Het ruikt hier naar fraude :P Misschien moet je ook helemaal niet gaan.

Wat Niels zegt.

Ik zie het probleem niet zo, publieksprijzen zijn toch altijd vriendjespolitiek, dus waarom nu niet? 't Is zelden gebaseerd op of iemand daadwerkelijk iets goeds doet.

als ik op eigenarbeid deze competitie kon winnen dan zou ik niet eens aan die competitie mee hoeven doen, dan hadden ze me meteen gemailt, de winnaar ervan, ken ik toevallig via via heeft alleen gewonnen vanwege het feit dat hij veel vriendjes heeft, zijn mix zat niet erg goed inelkaar als je het mij vraagt.

en daarbij, volg een paar bekende dj's op twitter/facebook, die vragen ook dagelijks welke tracks je wil dat ze draaien op feesten, er is niks mis mee.

Back