Mu-tron Phasor II

Status
Please reply by conversation.
heb net weer een phasor 1 en die wil ik je toch ook aanraden. (of heb je die?)

is niet zo extreem als je hem even uitprobeert in alle hoeken en standen, maar is wel degelijk een pracht phaser effect.

hangt achter de polymoog nu en zowel de piano (!) als de strings krijgen een heel mooie zwier mee.

nou, ik heb ooit de phasor 1 gehad, ook samen met de phasor 2 toen kunnen vergelijken. Hij is wat liever dan de phasor 2 in mijn ogen. Daarom zoek ik de 2.

Omdat voor nu 1 phasor wel even genoeg is. Daarnaast is een biphase heel gaaf natuurlijk, maar in de praktijk gebruik ik het niet zo vaak, twee phasors door elkaar heen.

nou, ik heb ooit de phasor 1 gehad, ook samen met de phasor 2 toen kunnen vergelijken. Hij is wat liever dan de phasor 2 in mijn ogen. Daarom zoek ik de 2.

ik begrijp je en wil je ook niet aan op andere gedachten brengen, maar ik heb zelf ook gemerkt dat bij het uitproberen die II extremer kan, creamy-er/dieper klinkt, maar dat dit vooral bij het 'uitproberen' een rol speelt. die extreme stand is echt een geluid op zich en ging mij snel vervelen. als je hem intoomt wordt het meer een natuurlijk effect, dat iets toevoegt aan het geluid van de piano of synth..
zoiets.....
is natuurlijk allemaal heel persoonlijk en ik wil je ook niet aan de phasor helpen, maar ik dacht: als een phII niet zo snel voorhanden is, kijk dan nog s naar een gewone phasor. geef dat bakkie toch een kans...=(

ebay amerika hè, daar vliegen ze voorbij in een constante rij, maar dat hoef ik jou niet te vertellen....

Status
Please reply by conversation.
Back