apologies accepted..
laten we allemaal leuke tunes gaan maken en discussieren over interessante nieuwe of oude synths. Thanks!
Inderdaad.. of i.i.g. veel bier gaan drinken vandaag zodat we morgen geen geluid meer kunnen horen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
apologies accepted..
laten we allemaal leuke tunes gaan maken en discussieren over interessante nieuwe of oude synths. Thanks!

zonder adres van de verkoper hoe terug te sturen?maar als ik het goed begrijp heb je de 202 nog steeds in je bezit, en je geld terug?
dat maak jij er tot nu van....lijkt op diefstal
Komop man, dit is wel erg kort door de bocht....in dat geval ga ik besluiten nooit neer iets via ebay te verkopen.
te riskant met kopers zoals ts.

Laten we deze draad maar zsm vergeten.....
over het algemeen laten verkopers een retour adres/ cq afzender achter op de verpakking.
zal hier niet anders zijn.
![]()
Je kan volgens mij niet eens een pakket over grens verzenden zonder retouradres op te geven.
Dat weet jij toch niet, het kan, maar het kan net zo goed niet.......hij kan de doos ook al weggegooid hebben...er zijn opties te over.

Jij trekt conclusies......ach het is vrijdag![]()
......
en lekker genieten De kapotte heeft een zeer nare bijsmaak, mede door de synthforum reacties op mijn draadje en heb ik weggeven aan een vriend die er een asbak van gaat maken .