Ebay: problematische ervaringen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
apologies accepted..

laten we allemaal leuke tunes gaan maken en discussieren over interessante nieuwe of oude synths. Thanks!

Inderdaad.. of i.i.g. veel bier gaan drinken vandaag zodat we morgen geen geluid meer kunnen horen.

maar als ik het goed begrijp heb je de 202 nog steeds in je bezit, en je geld terug?
lijkt op diefstal.

in dat geval ga ik besluiten nooit neer iets via ebay te verkopen.

te riskant met kopers zoals ts.

:mega:

maar als ik het goed begrijp heb je de 202 nog steeds in je bezit, en je geld terug?
zonder adres van de verkoper hoe terug te sturen?
TS zal via Ebay het adres van de verkoper moeten opvragen en de 202 zsm terugsturen.....
of het verzendadres op de doos achterhalen.....
lijkt op diefstal
dat maak jij er tot nu van....
in dat geval ga ik besluiten nooit neer iets via ebay te verkopen.
te riskant met kopers zoals ts.
Komop man, dit is wel erg kort door de bocht....
Mijn indruk is dat jij het nooit zover zou laten oplopen/escaleren...
Alleen zonder communicatie tussen koper en verkoper wordt het erg moeilijk...

Kijk het zou wel lullig zijn als het serienummer van de kapotte 202 niet overeenkomt met die van de gewonnen veiling....
Als dit het geval is ben ik het volledig met je eens en is het een naaistreek .... :smeris:

TS had geen draad hoeven te openen en het simpelweg op de achtergrond moeten regelen. Juist door deze draad is er een negatief beeld ontstaan, worden er veel veronderstellingen aangenomen en waarde oordelen geveld, zonder dat wij bemoeials degene in kwestie zijn.

:eureka: Laten we deze draad maar zsm vergeten.....

over het algemeen laten verkopers een retour adres/ cq afzender achter op de verpakking.
zal hier niet anders zijn.
:koffie:

Je kan volgens mij niet eens een pakket over grens verzenden zonder retouradres op te geven.

Dat weet jij toch niet, het kan, maar het kan net zo goed niet.......hij kan de doos ook al weggegooid hebben...er zijn opties te over.

Je kan volgens mij niet eens een pakket over grens verzenden zonder retouradres op te geven.

binnen nederland ook niet.

Dat weet jij toch niet, het kan, maar het kan net zo goed niet.......hij kan de doos ook al weggegooid hebben...er zijn opties te over.

dat had ie dan beter niet kunnen doen he?
zijn probleem.

De kapotte heeft een zeer nare bijsmaak, mede door de synthforum reacties op mijn draadje en heb ik weggeven aan een vriend die er een asbak van gaat maken .

Verwacht je nu betere reacties ????????????????????

En de eigenaar van die MC202 is het eens met de asbak actie ?

Ik snap het niet... meneer fris, hebt U wel U geld terug gekregen?

Een asbak van maken?? Dit past ook wel in meest vreemde synth uitspraken. Al is ie al dan niet defect dan nog wist ik wel een betere bestemming dan een asbak van maken.

Als je je 600 euri terug hebt gekregen is het ook niet echt netjes om het ding weg te geven aan 'n vriend... ongeacht het adres van de verkoper te vinden is of niet, als hij jou je geld terug geeft is hij weer eigenaar van het al dan niet defecte apparaat.

Ik zat ook met ontzettend veel verbijstering die asbak aktie te lezen * mompelt iets onverstaanbaars....... Echt,(synisme modus aan) strakke aktie (synisme modus uit)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back