Ebay: problematische ervaringen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
waar slaat dat dan op?.......wie ben jij om dat te zeggen....

Daar had ik me al min of meer voor verontschuldigd.... was beetje bot wel :o:

ik denk dat je het adres van Vic, of van mij in ieder geval niet hoeft door te verkopen.
(7,50 maar?)
:mega:

Klopt Jeroen, jouw adres gaat met grote :okdan: aanbeveling voor maar € 3.50. Maar opgelet: deze aanbieding is vanzelfsprekend maar tijdelijk! (Voorlopig tot eind 2012.)

@sms303 WOW!!! ik ben onder de indruk.. heb je dat zelf gedaan met een kit? of laten uitbesteden? Ik ben op dit moment het een en ander aan het ontdekken over de circuit bent mods, maar die zien er heel anders uit.

@vic hey mr FBI ik heb nog geen CC van je ontvangen.. stuur je hem ff door, kan ook via PB. E-mail staat in mijn signatuur. thanks!

Vic stuurt 'n brief toch? Geen mail...

@sms303 WOW!!! ik ben onder de indruk.. heb je dat zelf gedaan met een kit? of laten uitbesteden? Ik ben op dit moment het een en ander aan het ontdekken over de circuit bent mods, maar die zien er heel anders uit.
ik heb het door Tom Carpenter van Analogue Solutions laten doen.... :)

nu nog muziek mee maken smsje :D

@vic ik heb nog steeds niets van je gehoord en vraag me af of je wel een mail / brief hebt gestuurd. Mail me (zie signatuur) en anders ga ik er vanuit dat het groot spraak is.

Ik ben het synth forum soap gebeuren nu wel beu.

Als je er nog iets over wilt zeggen kun je mij mailen.

@ Mods :slotje: ?

Nuja zeg, sommige mensen moeten werken... Het vorige bericht van Vic is nog geen 24 uur oud. Beetje geduld?

Ik wil m'n DX200 verkopen, maar dit is wel weer 'n rede het ding niet te willen versturen.

Zou lekker handelen niet teveel door laten leiden.

Jay verdient benefit of the doubt, ondanks dat i de schijn tegen zich heeft.

Heb ooit een juno 106 gekocht. Ben hem wezen ophalen, heb m ge-checkt.

Paar uur later thuis aangekomen, aangesloten juno kaduk. Verkoper een truuck uitgehaald ?

I dunno......heb m met verlies kunnen verkopen.

Oude spulletjes kunnen kapoet gaan. Hoeft koper en verkoper weinig voor te doen.

Moraal van het verhaal: Shit happens

Vwb ophalen: het kan ook erger, ergens 10 uur heenrijden omdat je hem zou kunnen testen, kom je daar is er niets om hem aan te sluiten terwijl dat wel beloofd was. Toch maar gekocht. Gelukkig goed afgelopen op wat dubbel triggerende buttons na die eenvoudig en niet te duur te vervangen bleken.

@Jay,

Tja, Hij reageert niet :biertje:
'k Zag dat je ook negatieve feedback hebt gegeven.... Hoe moet dat behulpzaam zijn.

You got PB

@Jay,

Tja, Hij reageert niet :biertje:
'k Zag dat je ook negatieve feedback hebt gegeven.... Hoe moet dat behulpzaam zijn.

You got PB
misschien is het handig als je je inbox checked. Just a tip. P.s. is het een idee als je gaat richten op muziek? Een detective gaat uit van feiten en checked beide partijen.. google maar eens.

Vwb ophalen: het kan ook erger, ergens 10 uur heenrijden omdat je hem zou kunnen testen, kom je daar is er niets om hem aan te sluiten terwijl dat wel beloofd was. Toch maar gekocht. Gelukkig goed afgelopen op wat dubbel triggerende buttons na die eenvoudig en niet te duur te vervangen bleken.

Zo ongeveer is het ook bij mij gegaan. Verkoper had de synth sneaky op koptelefoon uitgang aangesloten. En eeh storing kwam pas na 15 min dus als i warm was. Heeft hem dus aan gezet, schuifjes wat gecontroleerd. Was binnen 10 buiten, garantie tot de deur, meldde de verkoper toen ik richting de auto liep.

Netzoals Jay reageerde verkoper nergens meer op. Had weinig zin om nog energie in die gast te steken, dus laten gaan. Maar goed it's part of the job.

@Jay,Tja, Hij reageert niet :biertje:'k Zag dat je ook negatieve feedback hebt gegeven.... Hoe moet dat behulpzaam zijn.You got PB
Valt mee......maar jammer dat dit via pb moet. Terwijl je in eerste instantie...... :(

Tja,

Ik heb zelf de fout gemaakt bekend te maken dat ik het er niet mee eens ben en het verhaal heb proberen te horen aan de andere kant.

Zal mijn mening dan maar moeten herzien en Jay gelijk geven.

Sorry Jay

Vic

Ey meneer fris, ga is muziek maken. Ik ken niks van je vinden. Ik ben dan ook nie van de FBI nie.

apologies accepted..

laten we allemaal leuke tunes gaan maken en discussieren over interessante nieuwe of oude synths. Thanks!

De stand is nu dat jij een kapotte MC-202 hebt staan, je geld op je rekening teruggestort hebt gekregen, de verkoper niet reageert en jij z'n adres niet hebt? Mooie boel, is natuurlijk nog niet voorbij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back