waar slaat dat dan op?.......wie ben jij om dat te zeggen....
Daar had ik me al min of meer voor verontschuldigd.... was beetje bot wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
waar slaat dat dan op?.......wie ben jij om dat te zeggen....

Ik bekijk'm en wacht dan af of ik een ingeving krijg.......

ik denk dat je het adres van Vic, of van mij in ieder geval niet hoeft door te verkopen.
(7,50 maar?)
![]()
ik heb het door Tom Carpenter van Analogue Solutions laten doen....@sms303 WOW!!! ik ben onder de indruk.. heb je dat zelf gedaan met een kit? of laten uitbesteden? Ik ben op dit moment het een en ander aan het ontdekken over de circuit bent mods, maar die zien er heel anders uit.

?Ik wil m'n DX200 verkopen, maar dit is wel weer 'n rede het ding niet te willen versturen.

misschien is het handig als je je inbox checked. Just a tip. P.s. is het een idee als je gaat richten op muziek? Een detective gaat uit van feiten en checked beide partijen.. google maar eens.@Jay,
Tja, Hij reageert niet
'k Zag dat je ook negatieve feedback hebt gegeven.... Hoe moet dat behulpzaam zijn.
You got PB
Vwb ophalen: het kan ook erger, ergens 10 uur heenrijden omdat je hem zou kunnen testen, kom je daar is er niets om hem aan te sluiten terwijl dat wel beloofd was. Toch maar gekocht. Gelukkig goed afgelopen op wat dubbel triggerende buttons na die eenvoudig en niet te duur te vervangen bleken.
Valt mee......maar jammer dat dit via pb moet. Terwijl je in eerste instantie......@Jay,Tja, Hij reageert niet'k Zag dat je ook negatieve feedback hebt gegeven.... Hoe moet dat behulpzaam zijn.You got PB