Yamaha MDF2/MDF3 en Boss VT-1

Status
Please reply by conversation.

TB1991

Nieuwkomer
Hallo iedereen,

Ik zoek een Yamaha MDF2 en een Boss VT-1. Cosmetische staat is onbelangrijk, adapters en kabels mogen ook missen, zolang het nog maar werkt, of "dat het niet getest is, maar hoogst waarschijnlijk nog wel werkt."

Mijn voorkeur gaat uit naar verzending via post en betaling via Paypal. Het is ook mogelijk dat betaal via bankoverschrijving bij verzending. Ik kan het ook komen ophalen, mits het in Zwolle is of niet al te ver er vandaan. (Wezep, Dalfsen, Hasselt.) Ophalen bij een treinstation tussen Ermelo (Harderwijk), Steenwijk, Deventer en Ommen is ook eventueel wel mogelijk.

Mijn richtprijzen zijn:
- Yamaha MDF2: 40 euro plus verzendkosten.
- Boss VT-1: 90 euro plus verzendkosten.

Ik ben bereid extra te betalen voor eventuele adapters en kabels die er bij zitten. (Behalve voor midi kabels en diskettes in het geval van de MDF2, daar kom ik zelf namelijk al in om 8o))

Voor vragen en aanbiedingen mogen jullie mij ook mailen op supersweet1 at live punt nl. Ik zal deze topic ook in de gaten houden. Alvast bedankt voor de aandacht!

Ik heb ook interese naar een Yamaha MDF3. De richtprijs daarvoor is 50 euro plus verzendkosten.

Ik neem ook Yamaha MDF3's aan zonder (werkende) diskette drives. De richtprijs voor een MDF3 is echter wel voor ééntje met een werkende diskette drive.

Schop, en updates:

Bij nader inzien zoek ik nu geen MDF2 meer. Ik zoek nog wel een MDF3 en een VT-1.

Mijn richtprijs voor een Boss VT-1 is nu 125 euro plus verzendkosten. De richtprijs voor een Yamaha MDF3 is nog steeds 50 euro plus verzendkosten.

Schop, en weer updates:

Ik ben niet meer op zoek naar een VT-1, maar nog wel naar een MDF3. Richtprijs is nu n.o.t.k. Cosmetische staat is onbelangrijk, floppy drive mag missen of kapot zijn.

Vergelijkbare Data Filers heb ik ook interese naar. Er moet echter wel een 1,44 MB 3,5 inch floppy drive inzitten.

Status
Please reply by conversation.
Back