Trackje ,wat vinden jullie.

justin

Shauna
:)

Laatst gewijzigd:
Trackje

Trackje

[samengevoegd door mod, waren 2 threads maar met andere attachments?]

Hier een trackje van me!had hem al een tijdje,maar ben er maar weer mee bezig gegaan,heb alles even snel aanmelkaar geplakt,de compositie is mischien wat vaag en de breaks,maar gaat ff om het geheel.:)

Zou graag willen weten wat jullie er een beetje van vinden:D

Laatst gewijzigd:
Met wat heb je het gemaakt ?

Laatst gewijzigd:
Mischien iemand wat feedback??????:)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Je post staat pas 50 minuten, even gedult a.u.b. :Z

Loop denk ik een beetje te hard van stapel:o:

Misschien dat je tijdens het wachten nog wat meer andere tracks gaat beluisteren?
(Wat subtiel toch?)

Maar jouw kort stukje klint interessant.
Qua mixing is het nogal rommelig. Teveel galm en een kick die int een moeras lijkt weg te zakken.
Mooi punt voor verbetering lijkt me. :)

Bedankt:) Zal er ff aan gaan werken,bytheway zal net ff andere tracks te luisteren:D

Hehe

Origineel geplaatst door fuse
Hehe

Heb je nog meer goede tips fuse?:D

Ik wil gewoon meer track. Dit is te kort joh. :)

mijn review:
als eerste wil graag zeggen dat je track helema...

(hint hint)

Hey Justin

ik heb je track beluisterd en vindt de synth build up echt heel erg lekker, de beat ook alleen die barst eruit man hij stoort zelfs, als ik jou was zal ik een iets lichtere kick nemen :)

heel veel succes met het nr!8)

Origineel geplaatst door cyan_circle
mijn review:
als eerste wil graag zeggen dat je track helema...

Wat bedoel ? hellemaal kut of wel lekker!vertel.

(hint hint)
:D

Best aardig soundje, maar ik kan nog niet luisteren naar je "geheel" want die bestaat nog niet.Tja ik vind de kick ook misschien een beetje hard, maar dat hoeft niet zo te zijn als de track harder wordt;) Kan dus nog van alles gemaakt worden.

[zeikmode]: waarom post iedereen tegenwoordig 1/5 tracks. We willen allemaal het geheel horen:). Als het niet mag van een platenmaatschappij dan maar een windows media stream;) Iedere track gaat tenslotte om het geheel. [/zeikmode]

sorry,maar je hebt wel gelijk.

Back