• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mitec EX serie mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
Mitec EX serie mixer

nu in 8 in 4 sub conf.

kan ook naar 20/28/32 conf. (zie foto)

heel veel reserve parts

ik had hem kleiner gemaakt omdat hij anders niet in mijn studio paste en niet meer dan 8 inputs nodig had,maar tegenwoordig mix ik intern in de computer ja ja ik ga d,r ook aan,al zal ik het hands on gevoel en sound toch wel missen want hij klinkt ook supergoed heel strak,warm en eigenlijk geen ruis,dit was 25 jaar geleden een heeele dure console

specs 2 x mid sweep EQ on of switch 6 aux

geen kraak en de faders gaan echt PRO soepel (Alp,s)

Attachments

• DSC04942.jpg
    DSC04942.jpg
    59,7 KB · Bekeken: 127
ooo vorig jaar trouwens alle voedings elco,s preventief vervangen,die kunnen er dus weer minimaal 20 jaar tegenaan

hoor niks meer,dus wat mij betreft weer te koop, kan evt gebracht worden in de buurt van Rotterdam

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back