• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Allen & Heath GS3

Prijs
175 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Kraan

Ouwe rot
Fantastische mixer, ik doe hem met moeite weg. Maar de mixer past steeds minder in mijn workflow. En qua omvang past hij ook nog maar moeilijk in mijn kleine en overvolle zolderkamertje.

16 dubbel uitgevoerde kanalen (dus 32 kanaals)
4 voudige EQ (2 mids zijn parametrisch)
8 subgroepen
Midi mute automation
4 aux
En van alles en nog meer te vertellen

Gewoon een idioot fijne mixer voor het mixen van je synths/drums of je multitrack opname.

Voeding is een tijdje geleden gerecapt. Verder werkt de mixer gewoon goed voor zover ik weet. Nooit een probleem gehad met potmeters of de faders. Heel soms een pufje perslucht gebruikt om een schakelaar schoon te blazen. Dat heb je met die Alps schakelaars na verloop van tijd.

Ik heb hem voor 275 op Marktplaats staan. Dat is al een idiote lage prijs eigenlijk. Maar Marktplaats staat vol met mooie mixers, dus hoe veel mooier deze ook is, dat valt lastig op.

En dan staat hij dus in de weg. Vandaar dat ik het via Synthforum probeer voor een 100 euro minder in de hoop dat het dat wat sneller gaat en de kans groter is dat het ding bij een liefhebber terecht komt.

Attachments

• IMG_20251017_184204745_HDR.jpg
    IMG_20251017_184204745_HDR.jpg
    299,6 KB · Bekeken: 134
Back