• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland VP9000, Emu ESI, MPC2000 Werkgeheugen samplers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Untitled

Ouwe rot
Van de week van Cuba7000 gekocht, geprobeerd maar het levert mij geen meer geheugen op.
Doen het allemaal en liggen goedverpakt klaar voor de volgende die ze wil proberen. 7 euro inclusief opsturen.

1x 128 mb voor meen ik voor s5000/6000/mpc4000 type nr (pc100-222-620) (check eben google) 7,50 inc opsturen

2 x 16 mb 72 pinms sims ,kwam bij uit de roland VP9000 maar zal ook in andere samplers passen volgens emu esi serie en mpc 2000 even googlen type nr (c-memory NF03204c-42) voor beide

ook 1 x 32 mb en 3 waarvan ik het niet weet wel 72 pins deze 6 mogen ook weg voor 7 euro inc opsturen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back