• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] 2x RME fireface 800 1x RME adi-648

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freak

Nieuwkomer
Beste mede forummers,

Wegens het beëindigen van mijn hobby wil ik de volgende componenten te koop aanbieden:

2x RME fireface 800

Specificaties zijn hier te vinden:

http://www.rme-audio.de/en_products_fireface_800.php

1x RME adi-648

http://www.rme-audio.de/en_products_adi_648.php

Ze zijn allemaal gebruikt, maar werken 100%. Inputs/outputs zijn 100% in orde. Uiteraard mag alles uitgebreid getest worden. Geïnteresseerden kunnen me een bericht sturen. Over een prijs worden we het wel eens :)

Bericht door een moderator:
Voor het gebruik van de synthforum marktplaats bestaan een aantal regels. 1 daarvan is het vermelden van een richtprijs (zie ook de Synthforum marktplaats huisregels).

Graag z.s.m. een richtprijs toevoegen om verwijdering van de advertentie te voorkomen!

Excuses. Ik heb er overheen gelezen.

Richtprijst voor de firefaces: 600 euro per stuk
Richtprijs voor de adi-648: 1200 euro

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik ben redelijk overspoeld met berichten :)

De twee firefaces zijn inmiddels gereserveerd.

De twee firefaces zijn inmiddels verkocht.

De ADI-648 heb ik nog over. Te gebruiken als MADI -> ADAT converter, maar ook als 16x16 ADAT matrix. De eerste die 1000 euro biedt mag hem op komen halen.

Nog steeds te koop. 1000 euro is natuurlijk geen geld voor dit apparaat in deze staat! Een goed bod valt ook over te praten.

De ADI-648 is inmiddels ook verkocht. Topic mag gesloten worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back