• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Smartmedia > XD adapter + 3x XD cards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Acidfever

There's no "I" in denial.
Bij het opruimen vond ik nog een Smartmedia naar XD adapter die ik ook voor mijn Spectralis heb gebruikt.

Spectralis is al geruime tijd verkocht maar ik had destijds alles dubbel gekocht dus:

Nieuw in verpakking:

1 x xDigital Smartmedia > XD adapter
3 x FujiFilm 128MB XD card

Mocht je nog een oud apparaat hebben wat Smartmedia gebruikt kun je dit als alternatief inzetten.

Laten we zeggen samen 20 euro. Als ik het uit de verpakking haal past het wel in een bubbelenvelop dus kan versturen goedkoop.

Attachments

• smarttoxd.jpg
    smarttoxd.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 111
  • xd.jpg
    xd.jpg
    2,6 KB · Bekeken: 107
Excuses voor het niet vermelden maar dit spul was na een paar minuten al verkocht.

:verkoght: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back