• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Eurorack:4x104hp case / koffer, CEM envelope 2x, 2HP Avert (attenuator)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
modules:

2hp avert €49
zeer handige 2hp attenuverter. Dus het is een attenuator (voltage afknijpen) die ook een voltage kan boosten. Als nieuw in doos.

Frequency Central CEMvelope (2x) €79 per stuk
super snappy envelope gebaseerd op de Sequential Pro One. Mooi en netjes gebouwd (niet door mij, dan had 'ie überhaupt nooit gewerkt ;))

case:

Zeer luxe case / koffer met 4 x 4hp en 2x zware Intellijel voeding €549

Hij is als koffer inklapbaar waarbij er genoeg ruimte is om je patchkabels aangesloten te laten eventueel. Zeer geschikt voor live gebruik dus ook. Zie foto's.

De delen zijn eventueel los te koppelen zodat je ze naast elkaar, boven elkaar of zelfs ieder in een andere kamer kunt gebruiken mocht je dat willen ;)

Komt met 2x zeer zware en betrouwbare Intellijel voeding + adapters (volgens mij kost dit nieuw al +/- €600); hoeveel modules je ook gebruikt nooit power te kort dus.

combi:

Case + 2hp Avert + 2x CEMvelope €599

Als je wilt beginnen met eurorack, de ruimte wilt hebben om met de tijd een uitgebreide modular op te zetten dan is dit een mooie kans om tegen een hele scherpe prijs een eurorack start setje op de kop te tikken.

2hp Avert + 2x CEMvelope €179
  • Bieden mag, maar hou het een beetje leuk/realistisch graag. Ik heb hier ook voor betaald en volgens mij vraag ik al niet de hoofdprijs.
  • Versturen modules geen probleem, en als je binnen anderhalf uur rijden van Amsterdam woont en er valt een beetje Christelijk te parkeren bij je breng ik de case ook graag bij je thuis.
  • (In)ruil beperkt bespreekbaar, bijvoorbeeld voor mij interessant:
    • Behringer: Monopoly, 2600, TB3, PolyD
    • Korg: Wavestate, Modwave, Opsix
    • Twisted Electrons: MEGAfm, therapKid
1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
4.jpeg
5.jpeg
6.jpeg

Case *gereserveerd*

Niemand voor die super handige attenuverter en/of snappy CEMvelopes? 🤔