• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dotcom / Moogerfooger

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pjoris

Ouwe rot
Die sorceror die te koop stond staat nu bij mij, en ik ga voor 1 formaat: eurorack. Dus mag mijn dotcom systeempje weg:

Dotcom/curetronic/Moonmodular
Case+power
Q104 MIDI Interface
Q105 Slew Limiter
2 x Q106 Oscillator
2 x Q107 State Variable Filter
Q108 Amplifier
2 x Q109 Envelope Generator
Q113 Mixer, 8 Channel
Q124 Multiples
Q125 Signal Processor
2 * Curetronic VCA
Moonmodular quantizer
2 * Quantizer controler
Liefst in één koop: 1500,-

Voorlopig verkoop ik apart enkel deze spullen:
Quantizer + controllers = 340,-
2 Curetronic VCAs = 150,-
1 Q107 State Variable Filter = 95,-

Moogerfoogers hebben ook een deel van hun functie verloren dus mogen ook weg:
Moog CP-251: 225,-
MF-107 Freqbox: 275,-
MF-102 Ring modulator: 225,-
MF-105B Bass-smurf: 250,-

Alles in goede staat en werkt perfect (enkel die moonmodular quatizer controlers zijn wat vreemd, maar dat is kennelijk het ontwerp).

Joris

Attachments

• DC1.jpg
    DC1.jpg
    107,2 KB · Bekeken: 169
  • DC2.jpg
    DC2.jpg
    109,3 KB · Bekeken: 149
  • DC3.jpg
    DC3.jpg
    104 KB · Bekeken: 152
  • DC4.jpg
    DC4.jpg
    78,7 KB · Bekeken: 146
  • DC5.jpg
    DC5.jpg
    82,9 KB · Bekeken: 147
Ahja sorry vergeten dit alles staat in Leuven (België) - afzonderlijke modules/moogerfoogers kunnen evt verzonden worden. Nog een opmerking: de dotcom kist zit dus vol, maar aan de voeding is nog plaats voor enkele modules, dus als je de kabels naar buiten leidt en een kist maar kan je het systeem als het is nog uitbreiden met enkele modules.

Op verzoek foto's van de moogerfoogers. Voor de mensen die bieden: ik ben (nog ?) niet geneigd een lager bod aan te nemen - zeker niet voor enkele artikelen die ik moet opsturen. Verzendingskosten naar Nl zijn overigens vrees ik vrij hoog: 16 euro, als ik me goed herinner. Als je wat meer/de hele boel komt ophalen ben ik misschien inschikkelijker.

In principe zoek ik geen ruil, tenzij voor nog een beetje eurorack modules (maar dan obscuurder spul), of iets heel leuks vintage analoog. Joris

Attachments

• MG.jpg
    MG.jpg
    80,2 KB · Bekeken: 143
:slotje: De dotcom, Freqbox & CP251 zijn weg. De ringmod en de bassmurf blijven wat bij mij smurfen. Dus hier mag een slotje op.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back