GZ Soundtracs Topaz 24-8

Status
Please reply by conversation.

154

Lid van de week
Maar even een schone lei, ben nog steeds op zoek. D&R Dayner 24-kanaals is evt ook een optie, max. breedte is 1.12 wegens beperkte ruimte in de studio. Dit is ook waarom 24-kanaals de limiet is, een 32-kanaals past(helaas) niet...

Qua subs is 8 de voorkeur, 4 het minimum zodat ik nog 3 stereo(inc master) naar mn geluidskaart kan gooien.

Mixer moet wel 100% zijn, geen zorgenkindjes aub...

Heb eventueel nog een D&R Vision voor je.
Het is een frame met 24 Stereo deluxe modules (4 bank EQ + 8 Aux).
En 4 Dual group modules (totaal 8 bussen).
Master + Master deluxe module.
En 2 dual matrix modules (totaal 4 matrix-mixers).

Die 900? Die is enorm... Zo'n Dayner 24-frame is volgens mij minder breed. Ruimte is echt een probleem :(

Nog steeds zoekende, Topaz, roept u maar. Heb de solo's gezien maar Topaz blijft de voorkeur. 24-8 ;)

Nog steeds zoekende, Topaz, roept u maar. Heb de solo's gezien maar Topaz blijft de voorkeur. 24-8 ;)

is topaz nniet een stuk betere [die mint groene rubberen afwerking en inside ] dan soon solo tafel die is egt minimaal

Ik zoek inderdaad de Topaz :)

Solo schijnt betere pre-amps te hebben, maar dat is me om het even. EQ is beter van de Topaz en hij is een stuk flexibeler qua routing(en dus 8-bus)

Help! Ik wil een Topaz! 24-8!

Ja is ook een goeie, maar dan word het wschijnlijk juist weer boven mn budget qua transport- en bemiddelingskosten...

Laat ik Mathew Le Blom's 32-kanaals als indicatie geven, absoluut mint conditie inc meterbrug, 950,-.

Reken zelf maar om naar 24-kanaals.

Absoluut mint en met meterbrug uiteraard ;)

yo ..die dus ..die mint groene ...en meterbrug is idd een dikke tafel ; kheb dus een bodje keer gedaan 700 op die tafel van een "kennis "met een recording studio adam ....mail voo0r info
kan zn email wel geven
denkdatdie tafel niks doet nog stees ...want studio van hemm is geupgraded ri ghost en die hebk jaartjes terug alweer verkocght ....
dus

denkd atie dus er meer voor wil
900 lijkt me redelijk

712,50 lijkt me meer dan redelijk, Mathew Le Bloms' tafel was eerlijk geprijsd. En als je bedenkt waar Dayner's voor weggaan...

Status
Please reply by conversation.
Back