32-kanaals mengpaneel gezocht (Mackie 32/8, Soundtracs Topaz, evt. Soundcraft Ghost)

Status
Please reply by conversation.
Bedankt voor het meedenken. :) Ik denk dat de Sony mijn budget te boven gaat. Mijn voorkeur gaat uit naar een 32-kanaals tafel met 6 auxen en 8 bussen. Bij voorkeur een Mackie 8-bus (32 versie), Soundcraft Ghost (LE), Soundtracs Topaz 32 of Tascam M2600 mk2/M3500.

Een GL 2200 32 van Allen & Heath is ook een optie wat mij betreft.
Mocht iemand deze willen verkopen in de omgeving van Utrecht, laat het me weten.

Groet,
Tim

Jammer dat je maar max 130cm ruimte hebt in de breedte. Alstie 40 cm breder mocht zijn was de 800b die ik te koop heb staan misschienwel iets voor jou https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=190158

Sowieso zou ik persoonlijk voor soundcraft gaan. Klinkt naar mijn mening gewoon lekkerder dan die andere merken in deze prijsklasse. Er staat weer een ghost op marktplaats ook. Wel wat prijzig maar je kunt altijd bieden natuurlijk.

De Soundcraft 800B is een mooie tafel, dat zonder meer. Ruimte is bij mij helaas een beperking. Dat is de reden waarom ik meer opzoek ben naar een Mackie 32:8, Topaz 32 of Ghost 32 (LE); de beschikbare ruimte die ik heb in de lengte is tot circa 1,40m. :) Iemand die een van deze exemplaren in de verkoop heeft?

Ik heb nog steeds niks kunnen vinden; is er iemand die nog één van de eerdergenoemde tafels wil verkopen?

Groet,
Tim

ik heb met enkele weken een yamaha mc2404..
yamaha-mc2404-298627.jpg

misschien is dat wat voor je?

:mega:

Heb hier een ghost 32/8 evt.

Hou er rekening mee dat een Mackie niet hetzelfde is als bijv. een Ghost.

En nog steeds op zoek naar een Mackie 32/8, Soundcraft Ghost 32 (LE) of Soundtracs Topaz 32-8.
Wie er een kwijt wil heeft aan mij een goede ;)

Gr,
Tim

koop enkel een mackie,ze zijn heel goed met moderne specs en goedkoop ,als die te gaar wordt koop je gewoon een andere,al de rest is oud met een veel te dulle sound,geen hoog dus tascam 2600/3500/3700 of je het is soep mixen met soundcrafts/studiomaster etc,sony klinkt dan wel heel flat maar is beperkt
de yamahas is prima maar je moet de 3000+ reeks kopen dan,en het zijn PA tafels

Status
Please reply by conversation.
Back