Jacov Ingeburgerd Lid sinds 23 augustus 2008 Berichten 94 Locatie Emmeloord 6 mei 2011 #1 Hi mensen, Ik ben op zoek naar een AKAI XR10 drumcomputer!!!! Kan iemand mij hier aan helpen???? voor een redelijke prijs? Laat even wat horen:-) Groet, Jacov Attachments xr10.jpg 93 KB · Bekeken: 76
Hi mensen, Ik ben op zoek naar een AKAI XR10 drumcomputer!!!! Kan iemand mij hier aan helpen???? voor een redelijke prijs? Laat even wat horen:-) Groet, Jacov
B Borgezia borgezia Lid sinds 19 oktober 2007 Berichten 9 Locatie Oss 7 mei 2011 #2 Hoi ik heb er een ,met orginale handleiding ,en adapter samen voor zo rond de 100 euro?af te halen in Oss, Gegroet Borgezia
Hoi ik heb er een ,met orginale handleiding ,en adapter samen voor zo rond de 100 euro?af te halen in Oss, Gegroet Borgezia
Y yomo Nieuwkomer Lid sinds 2 juli 2011 Berichten 7 2 juli 2011 #3 Akai XR10 Akai XR10 Hoi Borgezia Een beetje late reactie misschien maar heb je de Akai XR nog? Zo ja, dan heb ik er interesse in. Laat me weten aub. Groet, Yomo
Akai XR10 Akai XR10 Hoi Borgezia Een beetje late reactie misschien maar heb je de Akai XR nog? Zo ja, dan heb ik er interesse in. Laat me weten aub. Groet, Yomo