boombipbass Het lid in de ban Lid sinds 2 september 2007 Berichten 479 Locatie diep in de zee 8 mei 2011 #1 iemand nog tips voor de clap qua EQs compressie god weet ik wat om m wat meer te laten klappen? of andere hulpzame dingen, misschien heeft iemand een leuk idee om de lege ruimtes op te vullen in de track! Attachments larry de kat! - the spy.mp3 6,5 MB · Bekeken: 84
iemand nog tips voor de clap qua EQs compressie god weet ik wat om m wat meer te laten klappen? of andere hulpzame dingen, misschien heeft iemand een leuk idee om de lege ruimtes op te vullen in de track!
J JayZFresh . Lid sinds 26 februari 2011 Berichten 372 8 mei 2011 #2 hmmm gefilterde film samples? sound FX' s?
MatthewLeBlom Moderator Staff member Lid sinds 31 augustus 2003 Berichten 8.517 Locatie De Efteling 8 mei 2011 #3 Misschien is het een idee om de clap in te korten? Er lijkt een staartje aan de sample te zitten. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je dat eraf knip.
Misschien is het een idee om de clap in te korten? Er lijkt een staartje aan de sample te zitten. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je dat eraf knip.