• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] mooie vintage outboard fx; JBL/Urei 7110, Roland SDE-3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Te koop, een paar mooie vintage outboard 19" effecten;

-2 stuks JBL / Urei 7110 limiter / compressor - 275 euro per stuk, 500 euro voor beide units samen
Uitgebreide en goed klinkende compressor, wordt soms ook wel de "poor man's Distressor" genoemd, omdat hij zo lekker aggressief te werk kan gaan.
Flexibel in te zetten, met vrij unieke average / peak detectie knop en keuze uit handmatige of automatische instellingen. LED input/output level display voor het betere lampjeswerk in de studio.
Als 'paartje' zijn de 7110's makkelijk aan elkaar te koppelen in 'link' stand.
Handleiding op www.jblpro.com/pub/obsolete/7110.pdf

-Roland SDE-3000 digitale delay - 300 euro
Het werkpaardje dat je nog in menige studio en/of setlist tegenkomt.
Bijzonder geliefd om z'n goeie klank, snelle bediening en flexibiliteit - in te zetten als superkorte delay voor chorus en flanger tot superlange delay.
Natuurlijk met het geheime (dub)wapen "external feedback loop" en diverse voltage control opties, dus ook leuk met bijv. een modular.

De apparaten zijn optisch in mooie staat, technisch 100% in orde en goed werkend.
Afhalen in Alphen a/d Rijn, evt. te versturen of bezorgen in overleg, tegen vergoeding van de kosten.
Ik heb eigenlijk niet veel interesse in ruil, maar voor bijv. een Eventide H-3000 D/SE of een Lexicon PCM-70 maak ik wel een uitzondering, bijbetaling komen we wel uit.

De SDE-3000 is gereserveerd.

SDE-3000 is verkocht. Veel plezier ermee!

De 7110's houd ik toch liever zelf, dus die gaan uit de verkoop.
Ik heb trouwens nog wel een DBX 166 te koop staan, voor de liefhebber!

Slotje, aub! :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back