D16 Groupbuy

Je kan ze in ieder geval niet los verkopen als je meerdere er gratis bij krijgt, die zijn dan gebundeld.

Voor wie niet wil wachten ... ik heb net Fazortan en Decimort normale licenses te koop gezet voor 20 per stuk. Samen voor € 35.

Hele goede deal! Je krijgt er al twee gratis bij (dan ben je de honderdste). Ik ga wel de demos checken of ze wat toevoegen aan plugins die ik nu gebruik.

Bedankt voor de Tip !!!

Ik heb hun chorus en die is te gek.

Handig om te weten:

Je kan in hun webwinkel gewoon met ideal betalen , je hebt dus geen creditcard nodig.

Ik las ergens dat ze met cashflow problemen zitten. Ziet imo niet goed uit.

Ze gebruiken ook nog steeds uitvluchten om de Shioitor01 maar uit te stellen. Eerst een verhuis (van 6 maanden !), dan moesten ze een coder aantrekken om het werk verder te kunnen zetten, en laatste 'uitvlucht' is dat ze nu eerste alle bestaande plugins moeten upgraden. De eerste aankondiging van de Shioitor01 was 3 jaar geleden. Er zijn een dozijn berichten op hun forum te vinden op een periode van 3 jaar waar ze zeggen 'he is almost ready'.

Toch gaat het best lekker met de teller. Al 387 inschrijvingen. Als de 500 gehaald wordt, dan krijg je toch 3 gratis plug ins.

Ik las ergens dat ze met cashflow problemen zitten. Ziet imo niet goed uit.

Ze gebruiken ook nog steeds uitvluchten om de Shioitor01 maar uit te stellen. Eerst een verhuis (van 6 maanden !), dan moesten ze een coder aantrekken om het werk verder te kunnen zetten, en laatste 'uitvlucht' is dat ze nu eerste alle bestaande plugins moeten upgraden. De eerste aankondiging van de Shioitor01 was 3 jaar geleden. Er zijn een dozijn berichten op hun forum te vinden op een periode van 3 jaar waar ze zeggen 'he is almost ready'.

Anderzijds hebben ze in die 3 jaar wel vrachtwagen ladingen vol andere plugins uitgebracht dus de reden dat shiotor01 is vertraagd zal niet perse financieel zijn.

Over financiele problemen heb ik nooit iets gehoord of gelezen. Ik kan me juist wel goed voorstellen dat ze niet massaal mensen aannemen maar het met een klein team willen doen om kosten te beperken.

fuck de nieuwe plugins, laat ze eerst maar eens komen met 64bits van Nepheton en Drumazon, daar wacht ik ook al jaren op...... een werkende 64bits versie onder win7 x64 met cubase x64 ZONDER dat kuttige Jbridge.....

Je hoeft het ook niet te kopen ;). Ik vind €40 voor 4 plug ins niet veel geld en daarnaast draai ik ze gewoon op de Mac :).

fuck de nieuwe plugins, laat ze eerst maar eens komen met 64bits van Nepheton en Drumazon, daar wacht ik ook al jaren op...... een werkende 64bits versie onder win7 x64 met cubase x64 ZONDER dat kuttige Jbridge.....

Idem hier...bij D16 zeiden ze dat ze alle plugs voor eind 2010 naar 64-bit gezet zouden hebben...:(

De afgelopen 24 uur zijn er 100 bijgekomen. Als het zo doorgaat wordt de 1000 wel gehaald!

Hebben ze toch mooi binnen een maand 40.000 euro verdiend :)

Back